سازمان نظام وظیفه در حالی کارت معافیت 12 فوتبالیست دیگر را باطل اعلام کرد که باشگاه فولاد خوزستان در تلاش است مشکل دو نفر از بازیکنان خود یعنی آرش افشین و بختیار ‌رحمانی در این خصوص را برطرف کند.
کد خبر: ۷۱۷۹۶۵

پس از آن‌که در روزهای گذشته سازمان نظام وظیفه از ابطال کارت معافیت 13 فوتبالیست خبر داد، دیروز نام 12 فوتبالیست دیگر را اعلام کرد که کارت معافیت‌شان باطل شده است. در حالی که درباره فهرست قبلی گفته شد نام بازیکنانی چون علیرضا ابراهیمی، علی پورخسروانی، سینا عشوری، مهدی محمدزاده، مهرآزما، آرمان شهدادنژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی‌پوران، رضا طاهری و فرهاد سالاری‌پور در آن فهرست وجود دارد، دیروز از آرش افشین، وحید مشایی‌زاده، فربد دهکردی، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، عباس عسگری، میلاد شیخی، توحید غلامی، میلاد مدیرروستا، کوشا بختیاری‌زاده، امیر شریفی و میثم کریمی به عنوان 12 بازیکن دیگری یاد شد که کارت معافیت آنها نیز باطل شده و حق بازی در تیم‌هایشان را ندارند.

در این رابطه اسماعیل عسگریان، معاون باشگاه فولاد خوزستان درباره ابطال کارت معافیت از خدمت سربازی آرش افشین و بختیار رحمانی به ایسنا گفت: این دو بازیکن در تلاش هستند تا خلاف این موضوع را ثابت کنند. به هر حال این مشکل که گریبانگیر آنها شده، یک مشکل شخصی است و باید خودشان آن را حل کنند تا بتوانیم از این دو بازیکن استفاده کنیم. افشین و رحمانی به دنبال کارشان هستند تا با ارائه مدارک خلاف این ادعا را ثابت کنند و اگر نتوانند این موضوع را ثابت کنند، طبیعی است که قادر به همراهی تیم ما نیستند.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: اگر این مشکل حل نشود، ما بشدت ضرر می‌کنیم؛ زیرا افشین و رحمانی از بازیکنان خوب ما هستند. بختیار کاپیتان تیم ماست و درخصوص افشین هم بسیار امیدوار بودیم با رفع مصدومیت‌اش بتوانیم از او استفاده کنیم. به هر حال این موضوع کار ما را واقعا سخت می‌کند و اگر نتوانیم دیگر از این دو بازیکن استفاده کنیم، باید به فکر جایگزین باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که دیگر نتوانیم از افشین و رحمانی استفاده کنیم باید سازمان لیگ این امکان را به ما بدهد که بتوانیم بازیکن جذب کنیم. مدتی دیگر بازی‌های آسیایی ما آغاز می‌شود و ما هم بشدت به این دو بازیکن احتیاج داریم و جای خالی این دو بازیکن نیز کامـلا احســاس می‌شـود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها