پلیس ضمن هشدار به والدین خبر داد:

دستگیری سارق جواهرات کودکان

در پی دستگیری سارق حرفه‌ای که به بهانه خرید تنقلات و پرسیدن آدرس اقدام به سرقت طلا و جواهرات کودکان می‌کرد، پلیس آگاهی برای جلوگیری از وقوع چنین اتفاقاتی به والدین توصیه کرد به کودکان خود برای چگونگی رفتار در برابر افراد غریبه آموزش دهند.
کد خبر: ۷۱۶۹۰۴

جام جم سرا: به دنبال اعلام وقوع سرقت‌های متعدد طلا و جواهرات کودکان در شهرستان‌های خمینی شهر، فلاورجان و نجف آباد استان اصفهان، ماموران پلیس آگاهی این استان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند و در جریان تحقیقات پلیسی، ۱۰ تیم ویژه گشت کمین و شکار راه اندازی و به شهرستان‌های مذکور اعزام شد تا سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه سارق و دستگیری وی در یکی از محلات شهرستان خمینی شهر شدند.

به نقل از ایسنا، در در بازرسی از مخفیگاه متهم دو حلقه النگو و یک جفت گوشواره به همراه قیچی قندشکن که از آن برای برش جواهرات استفاده می‌شد، کشف و ضبط شد.

سرهنگ خسروی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با تائید این خبر گفت: پس از انتقال متهم به مقر انتظامی وی به ده‌ها فقره سرقت طلاجات اطفال اقرار کرد و گفت که به بهانه پرسیدن آدرس یا قول خرید تنقلات آنان را اغفال کرده و طلا و جواهرات آنان را ربوده است.

خسروی با بیان اینکه پس از تشکیل پرونده متهم به مراجع قضایی معرفی شد، به خانواده‌ها توصیه کرد: از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکانشان خودداری کنند، لوازم بازی گرانقیمت کودکان را فقط در نقاط حفاظت شده و تحت نظارت خود به آن‌ها بدهند و تنها در صورت نیاز موبایل در اختیار کودکانشان قرار دهند.

وی همچنین از خانواده‌ها خواست که به کودکانشان بیاموزند که هیچ گونه خوراکی از افراد غریبه قبول نکنند و به بهانه‌های گوناگون مثل خرید بستنی یا غیره به دنبال افراد غریبه نروند. همچنین هنگام رفتن به مهد کودک یا مدرسه یا موقع برگشت، فقط سوار سرویس خود شوند و در صورتی که راننده تغیر کرده است، والدین یا مسئولین مهد یا مدرسه را در جریان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها