جام جم ورزشی: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این مسابقه خوب کار کردیم و سه امتیاز حیاتی از دست‌مان پرید.
کد خبر: ۷۱۳۶۴۶
تکذیب مشکلات علی دایی و محمد نوری

محمد نوری پس از شکست 3 بر یک پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: بازی دست ما بود و تا دقیقه 70 موقعیت‌های زیادی داشتیم، متأسفانه توپ‌های ما وارد دروازه نشد و از دقیقه 70 به بعد روی سه ضد حمله گل خوردیم و سه امتیاز حیاتی پرید.

وی افزود: همه بچه‌های ما زحمت کشیدند اما فوتبال همین است.

نوری در مورد اینکه آیا از تعویض خود ناراحت بوده است؟ عنوان کرد: نه، ناراضی نبودم بلکه کمی ناراحت بودم و احساس می‌کردم شاید بتوانم گل بزنم، نظر آخر را در تیم علی دایی می‌دهد و هیچکس حق اعتراض ندارد، متأسفانه ما بدشانس بودیم و در کل فوتبال زیبایی را مشاهده کردیم.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که بعد از گل، نیلسون چه چیزی به او گفت و آیا از عملکرد سوشا مکانی انتقاد کرده است؟ خاطرنشان کرد: هیچکس در تیم حق اعتراض ندارد، در قرارداد ما نوشته نشده چه کسی روی نیمکت می‌نشیند و چه کسی بازیکن ثابت است. شاید نیلسون نکته فنی گفته اما آنقدر عصبانی بودم، الان هیچ چیز در خاطرم نیست.

نوری در ادامه تصریح کرد: ما خیلی زیبا بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. باید این نقطه ضعف ما برطرف شود.

وی در مورد اینکه یک موقعیت خوب را از دست داد، خاطرنشان کرد: این به خاطر شرایط چمن ورزشگاه بود، متأسفانه طوری چمن را می‌زنند که توپ این طرف و آن طرف می‌رود. حامد لک هم اعلام کرد تغییر مسیر توپ را دیدم، توپ به نوک پایم خورد و به بیرون رفت.

نوری در مورد فاصله زیاد پرسپولیس با جدول خاطرنشان کرد: این فاصله را کم می‌کنیم، مهم آخر فصل است، خیلی اوقات در ابتدا جایگاه خوبی نداشتیم اما سپس بالا آمدیم و در رتبه‌های سوم، چهارم قرار گرفتیم.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود علی دایی از روی لجبازی این بازیکن را تعویض کرده است، اظهار داشت: مشکلی با علی دایی ندارم، او مربی من است و فوتبالم را مدیونش هستم، تا آخر فصل هم اگر بیرون بمانم اعتراض نمی‌کنم و روی سکو هم بنشینم حرفی نمی‌زنم. هواداران تحمل کنند که این شرایط درست خواهد شد. شش ماه روی نیمکت بودم و این سومین بازی‌ای است که به صورت ثابت بازی می‌کنم و فکر می‌کنم در این سه بازی، این بهترین عملکردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها