انصارالله: طرح کمیته ریاست جمهوری به همه پرسی گذاشته شود

توصیه مشاور رییس جمهور یمن به رهبر حوثی ها

همزمان با تاکید مخالفان یمن بر ناکارآمدی طرح ارائه شده از سوی کمیته دولتی این کشور و درخواست یکی از اعضای دفتر سیاسی انصارالله مبنی بر به همه پرسی گذاشته شدن این طرح، مشاور عبدربه منصورهادی از رهبر حوثیها خواست قبل از هر واکنشی درمورد طرح مذکور بیشتر تامل کند.
کد خبر: ۷۱۲۸۷۹
توصیه مشاور رییس جمهور یمن به رهبر حوثی ها

«فارس السقاف»، مشاور رییس جمهور یمن و رییس مرکز ملی تحقیقات استراتژیک این کشور در واکنش به مخالفت حوثی ها با طرح ارائه شده از سوی کمیته ریاست جمهوری این کشور برای حل و فصل بحران جاری در یمن، با خطاب قرار دادن عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله به وی توصیه کرد که پیش از ارائه هر واکنشی در خصوص طرح ارائه شده، قدری بیشتر تامل کند.

وی مدعی شد که همه اقشار سیاسی در یمن از این طرح حمایت می کنند.سقاف این طرح را عامل پایان بحران موجود در یمن توصیف کرد.

از سوی دیگر یکی از منابع آگاه در دولت یمن اعلام کرد که سه تن از برجسته ترین نامزدهای تصدی پست نخست وزیری در دولت جدید یمن «احمد عوض بن مبارک» مدیر دفتر ریاست جمهوری یمن و دبیر کل گفتمان ملی این کشور و همچنین «احمد عبید بن دغر»، معاون نخست وزیر و وزیر ارتباطات در دولت پیشین و «محمد علی ابو لحوم» رییس حزب عدالت و سازندگی یمن، هستند.

از سوی دیگر «علی البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در خصوص طرح ارائه شده از سوی کمیته ریاست جمهوری یمن اعلام کرد که این طرح پاسخگوی مطالبات حداقلی مردم یمن نیست.

وی تاکید کرد: کاهش 500 ریالی قیمت بنزین و گازوئیل که در طرح مذکور ذکر شده است، پاسخگوی مطالبات مردم که خواهان لغو کامل افزایش قیمت ها هستند، نیست.

بخیتی پیشنهاد کرد که این طرح به همه پرسی گذاشته شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها