آلبوم با حضور خواننده های معروف پاپ منتشر می‌شود

«کهکشانی‌ها» شنیدنی می شوند

عذرخواهی یک خواننده از طرفداران محسن چاوشی

جام جم نوا:‌ مدت زیادی است که خبرهایی مبنی بر انتشار آلبوم جدید «ایمان قیاسی» را می شنویم که هنوز این اتفاق رخ نداده است. اما آلبوم «من و ما 1» به عنوان پیش زمینه ای برای این خواننده جوان خواهد بود. ایمان قیاسی برای آلبوم من و ما قطعه «دریا» را تدارک دیده است و در این گفتگو بابت خواندن این اثر عذرخواهی کرد!
کد خبر: ۷۱۱۹۶۵
عذرخواهی یک خواننده از طرفداران محسن چاوشی

ایمان قیاسی ابتدا پیرامون نحوه حضور خود در آلبوم «من و ما 1» گفت:«آقای «رامین بصیرت نیا» تهیه کننده آلبوم شخصی من هم هستند و لطف داشتند تا در کنار دوستان در این مجموعه حضور داشته باشم.»
او قطعه دریا را اینگونه معرفی کرد:«ملودی و تنظیم این قطعه اثری از «محسن چاوشی» است و ترانه هم از سروده های «حسین صفا» است. موفقیت این اثر را مخاطبان تعیین می کنند و پس از انتشار مشخص می شود. این یک کار دلی بود که با محسن چاوشی انجام دادیم. در حقیقت قرار شد که حسین صفا داستان مسافرت های تیمی که هستیم را بنویسد و قرار بود که محسن این کار را بخواند. به دلایل مختلف این امر محقق نشد و من قطعه «دریا» را خواندم.»
ایمان قیاسی نهایتا خاطرنشان کرد:«برخی از طرفداران محسن چاوشی دوست داشتند که این قطعه را با صدای محسن بشنوند و او قبلا اعلام کرده بود که دریا را خوانده است. اما واقعا نشد که محسن این کار را در آلبوم قرار دهد. زمانی که من تصمیم گرفتم قطعه دریا را بخوانم که کاملا از آلبوم کنار گذاشته شده بود. دیدیم که کار بسیار خوبی شده است و تصمیم گرفتیم که به نحو احسنت از آن استفاده کنیم. پیشاپیش از طرفداران محسن چاوشی عذرخواهی می کنم که دوست داشتند این کار را با صدای خواننده مورد علاقه خود بشنوند. در پایان این نکته را هم بگویم که حدودا دو سال است که محسن قطعه ای برای آلبوم من آماده کرده است. با توجه به اینکه زمان زیادی از روی آن گذشته است هنوز نمی دانم که باید در چیدمان قطعات باشد یا خیر.»(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها