این هفته، هفته‌ زنده شدن خاطره‌هاست. برای این‌که عناوینی که می‌خواهیم معرفی کنیم بازی‌هایی هستند که قبلا یا خودشان یا نسخه‌های قبلی آنها را احتمالا بازی کرده‌اید.
کد خبر: ۷۱۱۹۵۶

اولین بازی این هفته Stronghold Crusader 2 است که به صورت انحصاری برای PC عرضه می‌شود. سبک بازی استراتژی و شبیه‌ساز ساخت قلعه است. نسخه‌ قبلی این عنوان حدود 12 سال پیش عرضه شده و در بازار داخل به اسم "قلعه" معروف بود که با دوبله‌ فارسی شرکت دارینوس نیز منتشر شد و به محبوبیت بی‌نظیری نزد استراتژی‌دوستان دست یافت. ساختار گیم‌پلی نسخه‌ دوم بر همان ستون‌هایی استوار خواهد بود که باعث موفقیت فراوان نسخه‌ اول شده بود. یعنی گیم‌پلی‌ای با ریتم نسبتا سریع، اعتیادآور و تمرکز بر ساخت قلعه، منتها این بار با یک موتور سه بعدی و فیزیک قدرتمند نیز مواجه خواهیم بود. خیلی‌ها خاطرات فراوانی با شماره‌ قبلی بازی داشته‌اند و سال‌ها منتظر نسخه‌ دوم بازی بودند. امیدواریم این عنوان ما را ناامید نکند.

Guantlet یکی از بازی‌های قدیمی محبوب در سبک اکشن نقش‌آفرینی و مشابه بازی دیابلو بود که بخش زیادی از گیم‌بازی آن مبتنی بر همکاری چند نفره با دوستان می‌شد. این هفته شاهد انتشار نسخه‌ بازسازی این بازی هستیم که در آن باید با از میان بردن موج‌های فراوان دشمنان به گنجینه‌ها و افتخاری که دنبالش هستید، دست یابید. هدف اصلی این است که بازی را با همکاری دوستان تا سقف چهار نفره به صورت آفلاین یا آنلاین تجربه کنید و به این ترتیب به تجربه‌ای جدید از عنوانی دست یابید که شاید سال‌ها پیش مدت‌های زیادی وقت پای آن صرف کرده‌اید.

سومین بازی این هفته که Metro Redux Bundle است، بازگشتی به بازی‌های مترو 2033 و Last Light است که عناوینی مدرن‌تر هستند و با گیم‌پلی سبک روسی و اتمسفر سنگین و جذاب خودشان طرفداران خاصی دارند. اتفاقی که در این باندل افتاده این است که تمام جنبه‌های گرافیکی بازی با موتور جدید شرکت 4A بازسازی شده است. علاوه بر این، دو سبک بازی کردن Spartan و Survival در کنار مد Ranger که همگی در نسخه‌های اصلی نیز وجود داشتند، بهبود یافته و تقویت شده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها