جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: این یک امتیاز ارزشمند است و در آینده می‌تواند به کار ما بیاید.
کد خبر: ۷۱۱۱۰۴

یحیی گل محمدی پس از تساوی برابر سپاهان در هفته ششم لیگ برتر اظهار کرد: آمده بودیم ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم، خوب شروع کردیم و یکی دو موقعیت هم در نیمه اول داشتیم، اما در ابتدای نیمه دوم خیلی بد بازی کردیم و به سپاهان اجازه دادیم که به ما فشار بیاورد. آن‌ها هم همین کار را کردند و موفق شدند تک گل خود را به ثمر رسانند.

وی افزود: بعد از آن توانستیم با بازی هجومی‌تر گل خورده را جبران کردیم و به بازی مسلط شویم. حتی زمانی که ۱۰ نفره شدیم باز هم موقعیت گل داشتیم که توپ به تیر دروازه برخورد کرد، اما به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون بازی قابل قبولی ارائه دادند.

گل محمدی با بیان اینکه امتیاز گرفتن مقابل تیمی مثل سپاهان کار سختی است گفت: آن‌ها تیم واقعاً خوبی هستند، اما در کل این یک امتیاز ارزشمند است و در آینده می‌تواند به کار ما بیاید.

وی درمورد اینکه پیش از این شهرآورد تهران را تجربه کرد و آیا بین این دو دیدار شباهتی قائل است، تأکید کرد: به هر حال این بازی برای مردم اصفهان بسیار مهم است و این اولین باری بود که این شهرآورد را تجربه کردم، همیشه این شهرآوردها خیلی حساس هستند و فکر نمی‌کردم هواداران ذوب‌آهن امروز با این شور به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند. باید از آنها تشکر ویژه کنم. همچنین جو خوبی بر بازی حاکم بود و به هواداران با فرهنگ هر دو تیم تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چه مسائل برون تیمی بر عملکرد ذوب‌آهن تأثیر گذاشته و منظورش از این صحبت در نشست خبری پیش از دیدار چه بوده است، گفت: صلاح نمی‌دانم فعلاً راجع به این مسائل صحبت کنم و جو را خراب کنم.

وی در مورد تعویض مسلمان بعد از گل افزود: مسلمان در نیمه اول مقداری مصدومیت داشت و ما از قبل قصد تعویض او را داشتیم و بعد از گل هم برای اینکه به او فشار وارد نشود سعی کردیم او را برای بازی‌های آینده نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد مشکلات خط دفاعی و عدم گلزنی مهاجمان که یکی ازاتفاقات تکراری هفته‌های گذشته است، گفت: ما در گلزنی مشکل داریم و نمی‌توانیم فرصت‌ها را به ثمر برسانیم علاوه بر آن نباید راحت گل بخوریم.

گل محمدی افزود: حتی روی صحنه گل به یار مستقیم شریفی هشدار داده بودم که این بازیکن را مهار کند، اما این اتفاق نیفتاد و باید سعی کنیم در هفته‌های آینده این نقاط ضعف را رفع کنیم و امتیازات لازم را به دست آوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها