عبدالصمد خرم‌آبادی، معاون دادستان کل کشور در گفت​وگو با فارس از نامه سیدابراهیم رئیسی، دادستان جدید کل کشور به رئیس‌جمهور و درخواست برای تشکیل جلسه شورای‌عالی فضای مجازی به‌منظور بررسی ابعاد مختلف نحوه اعطای مجوز خدمات نسل سوم تلفن همراه و اتخاذ تصمیم در این زمینه خبرداد.
کد خبر: ۷۱۰۵۴۴

نخجوان، مبدأ پرواز پهپاد جاسوس صهیونیستی؟

پس از آن‌که سردار سیدمسعود جزایری، معاون ستاد کل نیروهای مسلح دیروز درباره مبدأ پرواز پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی به فارس گفت که «پهپاد از یکی از کشورهای منطقه شمال ایران که در گذشته در منطقه سرزمینی‌ اتحاد جماهیر شوروی سابق بوده به سوی ایران ارسال شده است»، پایگاه صهیونیستی دبکا فایل ادعا کرد: «پهپاد اسرائیلی که بر فراز تاسیسات نطنز سرنگون شد، از پایگاه هوایی نخجوان مستقر در جمهوری آذربایجان برخاسته بود.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این پایگاه خبری مدعی شده است که پهپادهای زیادی برای جاسوسی علیه تاسیسات هسته‌ای ایران از پایگاه نخجوان بلند می‌شود.

شلیک کشتی آمریکا به یک قایق ماهیگیری ایرانی

ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در منطقه (مستقر در بحرین) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، گارد ساحلی نیروی دریایی این کشور در خلیج فارس به سمت یک قایق ماهیگیری ایرانی شلیک کرده است.

به گزارش انتخاب و به نقل از سی‌ان‌ان، نیروی دریایی آمریکا گفته این حادثه روز سه‌شنبه در جریان بازرسی یک قایق متعلق به ناو گشتزنی آمریکا در آب‌های بین‌المللی رخ داده و اقدام به شلیک، پس از خصمانه تشخیص دادن اقدام خدمه قایق ماهیگیری ایرانی انجام شده است. در این بیانیه، شلیک به یک قایق ماهیگیری، «تدافعی» ذکر شده است!

خبری از دریافت قسط دوم نیست!

یک منبع آگاه در بانک مرکزی به ایرنا گفته است: هرچند دومین قسط از 8/2 میلیارد دلار دارایی‌های بلوکه شده نفتی ایران براساس تمدید برنامه اقدام مشترک باید سوم شهریورماه (سه روز پیش) پرداخت می‌شد اما هنوز از دریافت آن خبری نیست.

به گزارش ایرنا، در مرحله نخست اقدام مشترک ژنو قرار بود 2/4 میلیارد دلار از درآمدهای نفتی بلوکه شده به ایران بازگردانده شود که این اموال طی هشت قسط آزاد شد.

تشکر مقاومت از ایران

جهاد اسلامی فلسطین و سخنگویان مقاومت با تبریک پیروزی ملت مظلوم غزه، از تلاش های جمهوری اسلامی و حمایت های صریح رهبر معظم انقلاب از مقاومت غزه تشکر و قدردانی کردند.

احمدی‌مقدم: دانایی‌فر به احتمال زیاد شهید شده است

در حالی ‌که 200 روز پس از گروگانگیری مرزبانان ایرانی از سوی جیش‌العدل، خبرهای ضد و نقیضی درباره سرنوشت تنها مرزبان باقی‌مانده در دست این گروهک تروریستی منتشر می‌شود، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی دیروز در این باره گفت: دستگاه‌های امنیتی به این نتیجه رسیدند که جمشید دانایی‌فر شهید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او در جمع کارکنان انتظامی سیستان و بلوچستان این را هم اضافه کرده است که «تا زمانی که جنازه‌ای در اختیار ما قرار نگیرد، نمی‌توان اعلام نظر قطعی کرد، اما به احتمال زیاد خبر شهادت درست است.»

سالک: فتنه بزرگ‌تری در راه است

احمد سالک، نماینده مجلس در نطق میان‌دستور خود، با بیان این‌که ملت ایران فتنه‌های 78 و 88 را با پیروزی پشت سر گذاشته است، گفت: تردید نداریم مردم ما با فتنه بزرگ‌تری هم که در راه است، مبارزه کرده و اربابان فتنه‌گر را ذلیل خواهند کرد.

به گزارش فارس، این نماینده مجلس با تأکید بر این‌که شیطان بزرگ برای محو دین، کمر همت بسته است، گفت: او این نیت پلید را به گور خواهد برد.

تشکیل کمیته بررسی بورسیه‌ها در مجلس

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: کمیته بررسی بورسیه‌های وزارت علوم تشکیل شد و اعضای آن با رأی اعضای کمیسیون انتخاب شدند. قاسم جعفری به فارس گفت: سیدمحمود نبویان، عطا‌ءالله سلطانی‌صبور، علیرضا سلیمی، علی‌اصغر زارعی و بنده به عنوان اعضای کارگروه یا کمیته بررسی بورسیه‌های وزارت علوم انتخاب شدند. خبرآنلاین نوشته که تمام اعضای این کمیته از طراحان استیضاح فرجی‌دانا هستند.

ادامه بازشماری آرا در افغانستان پس از توقف موقت

پس از توقف موقت روند بازشماری آرا در افغانستان به دلیل ترک مرکز بازشماری آرا از سوی ناظران ستاد انتخاباتی عبدالله عبدالله، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان روند بررسی و ابطال آرای مشکوک انتخابات را بدون حضور نمایندگان دو نامزد ادامه داد.

به گزارش بی.بی.سی این کمیسیون اعلام کرد این روند در حضور ناظران داخلی و بین‌المللی، ادامه دارد. صبح دیروز روند بررسی آرا به دلایلی از جمله حضور نداشتن نمایندگان گروه انتخاباتی عبدالله عبدالله و جلسات کمیسیون با گروه‌های بررسی آرا، متوقف شده بود و دفتر سازمان ملل متحد هم از کمیسیون خواست که از نمایندگان تیم اشرف غنی احمدزی بخواهد آنها هم محل بررسی آرا را ترک کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها