مشکلات مالیاتی پیش پای مربی معروف

افشین قطبی به فوتبال ایران باز می گردد؟

جام جم ورزشی: سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضور دوباره در ایران منتظر حل مشکل مالیاتی‌اش است.
کد خبر: ۷۱۰۲۵۸
افشین قطبی به فوتبال ایران باز می گردد؟

این روزها شایعات زیادی درباره بازگشت افشین قطبی به فوتبال ایران به گوش می‌رسد. وی که به تازگی از هدایت تیم شیمیزو اس‌پالس ژاپن برکنار شده نامش برای بازگشت دوباره به ایران بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود برخی مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند پس از ناکامی‌های اخیر این تیم با قطبی وارد مذاکره شوند. حتی در این بین برخی پا را فراتر گذاشته و می‌گویند قطبی گزینه مدنظر فدراسیون فوتبال است تا در صورتی که مذاکرات با کی‌روش به نتیجه نرسد، قطبی بار دیگر عهده‌دار هدایت تیم ملی شود.

مهدی حاج‌باقر مدیربرنامه‌های این مربی در ایران در این باره گفت: قطبی بعد از جدایی از اس‌پالس ژاپن مشغول استراحت است و از هر جایی که پیشنهاد داشته باشد، مذاکره می‌کند و به بهترین پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد.

وی عنوان کرد: چند تیم آسیایی به قطبی پیشنهاد داده‌اند و مطمئناً اگر از ایران هم پیشنهادی برسد در کنار دیگر پیشنهادها قرار خواهد داد.

حاج‌باقر به مشکل حضور سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی در ایران اشاره کرد و گفت: تنها مشکل حضور قطبی در ایران مشکل مالیاتی‌اش است که اگر این مسئله با تفاهم حل شود شاید او دوباره به ایران بیاید.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها