گفت‌وگو با پدیده فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر

شریفی: دیگر نمی‌خواهم از تیم ملی خط بخورم

خیلی‌ها در پایان مراسم معرفی برترین‌های لیگ برتر به این مسأله اعتراض داشتند که چرا مهدی شریفی از سوی برگزارکنندگان این جشن به عنوان پدیده لیگ برتر سیزدهم معرفی نشد.
کد خبر: ۷۰۷۸۸۰
شریفی: دیگر نمی‌خواهم از تیم ملی خط بخورم

این اعتراض برای خود مهدی هم وجود داشت، اما دیگر کار از کار گذشته بود. او با گلزنی برابر استقلال دو روز پیش از تولدش سعی کرد این اتفاقات را به دست فراموشی بسپارد.

خیلی‌ها تو را به عنوان پدیده لیگ برتر در فصل گذشته معرفی می‌کنند. نظر خودت چیست؟

کارشناسانی که چنین نظری دارند به من لطف داشته‌اند و ممنون‌شان هستم.

از این‌که به این عنوان انتخاب نشدی ناراحتی؟

الان دیگر نه! آن شب که این خبر اعلام شد ناراحت شدم... این را هم نمی‌توانستم مخفی کنم، اما این‌که الان هم به این موضوع فکر کنم دیگر چنین نیست و حالا فقط به موفقیت با سپاهان می‌اندیشم.

لیگ را با چه هدفی آغاز کردی؟

من در آخرین روز پیش از اعزام تیم ملی به برزیل خط خوردم و پس از آن روز تلخ آن شب که خودم را آماده کرده بودم تا به عنوان پدیده لیگ انتخاب شوم در واقع دومین اتفاقی که از آن نگران بودم برایم رخ داد و حسابی ناراحتم کرد، اما حالا دیگر یه این مسائل فکر نمی‌کنم.

چطور؟

خب من تازه چند روز پیش بیست و دو ساله شدم و باید به من حق بدهید که در مواجهه با این قبیل اتفاقات زود ناراحت بشوم، اما به لطف حضورم در باشگاه سپاهان با بازیکنان بزرگ و باتجربه‌ای هم‌تیمی هستم که این عزیزان مرا راهنمایی می‌کنند و در آن روزها هم همین صحبت‌ها بود که سبب شد من خیلی زود با این مسائل کنار بیایم و برخلاف انتظار خودم سریع به فرم مطلوب برگردم.

نگفتی هدفت چیست؟

من در اردوی آخر تیم ملی خط خوردم و حالا می‌خواهم در عوض آن در اردوی اول تیم ملی به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی به اردوی این تیم دعوت شوم تا بتوانم در این مدت خودم را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنم که برای جام ملت‌های آسیا جزو بازیکنان نهایی باشم. نمی‌خواهم این بار هم خط بخورم و هدفم این است که آنقدر خوب کار کنم تا بتوانم در فهرست نهایی باشم.

با هم‌تیمی‌هایت در خط حمله سپاهان خیلی هماهنگی؟

البته که با هم هماهنگیم. ما در این مدت تا پیش از شروع لیگ خیلی کنار هم بازی کردیم و بازی‌هایمان هم با تیم‌های مطرح لیگ‌های کشورهایی مثل روسیه، رومانی و ترکیه بود. این بازی‌ها به ما کمک کرد بتوانیم به این شرایط دست یابیم. الان هم با خلعتبری و پریرا چشم بسته یکدیگر را در زمین پیدا می‌کنیم.

پس از بازی برابر استقلال خیلی‌ها می‌گفتند سپاهان طوری بازی می‌کند که گویی اواخر فصل است. این همه نظم و هماهنگی از کجاست؟

اینها به دلیل این است که ما در ترکیب‌مان خیلی تغییرات عمده‌ای نداشتیم و در کنارش همان‌طور که گفتم در این مدت تا پیش از شروع لیگ بدنسازی خیلی خوبی انجام دادیم. مجیستر که سابقه کار در بارسلونا را در کارنامه دارد در این مدت با ما خیلی خوب کار کرد... طوری که من در این چند سال هیچ زمان به این شکل وارد مسابقات نمی‌شدم و همیشه ابتدای لیگ کمی بدنم گرفته بود، اما این بدنساز بدن‌هایمان را به نحو مطلوبی آماده کرد که می‌بینید. از طرفی هم بازی‌های تدارکاتی‌مان به این هماهنگی خیلی کمک کرد.

ماجرای مثلث برمودا چیست؟

این را برای اولین‌بار محمدرضا(خلعتبری) بیان کرد و این در واقع ترکیب ما سه نفر است. خدا را شکر توانستم گل مهمی به استقلال بزنم، چون با گل دوم توانستیم تا حد زیادی استقلالی‌ها را ناامیدتر کنیم و در نهایت هم با سه گل شکست شان بدهیم.

سپاهان این فصل قهرمان می‌شود؟

بی‌شک یک جام می‌گیریم که امیدوارم جام لیگ برتر باشد. این برای اولین‌بار در این سال‌هاست که سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد و فکر می‌کنم رقبای آسیایی‌مان در غرب این قاره امسال نفسی می‌کشند تا ما سال بعد دوباره به لیگ آسیا برویم.

محمدرضا مدنی / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها