گزارش اختصاصی جام جم آنلاین

320 تروریست داعشی وارد انگلیس شدند

فرمانده ارشد نیروهای ناتو در اروپا با تاکید بر اینکه هیچ یک از اعضای ناتو خواهان برنامه نظامی علیه روسیه در بحران اوکراین نیستند از نگرانی بالای این اتحادیه درباره نفوذ تروریست های داعش از خاورمیانه خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۰۰
نگران نفوذ داعش به اروپا هستیم

ژنرال "فیلیپ برید لاو" فرمانده ارشد نیروهای ناتو در اروپا در گفتگو با روزنامه "دی ولت" آلمان از فعالیت نیروهای روسی در مرزهای اوکراین و انتقال تسلیحات از این مرزها برای جدایی طلبان سخن گفته و در بخش دیگری از این گفتگو تصریح کرد: در بین اعضای ناتو هیچ فریاد و درخواستی برای یک تصمیم نظامی علیه روسیه وجود ندارد. این ائتلاف نظامی در این باره تفاهم دارد که اوکراین را در بهبود شایستگی های نظامی و اجرای اصلاحات ضروری کمک کند. در حال حاضر هیچ کشور عضو ناتو خواهان مداخله نظامی برای حل بحران اوکراین نیست.

وی از انجام طیف وسیعی از اقدامات امنیتی برای اعضای ناتو در اروپای شرقی در چنین شرایطی خبر داده و در بخش دیگری از این گفتگو از نگرانی بزرگ اروپاییان درباره اقدامات روسیه در اوکراین خبر داد.

"ژنرال برید لاو" در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این پرسش که کدام خطرات را شما از طریق تروریست های داعش برای اروپا ارزیابی می کنید گفت: نفوذ این افراط گرایان خشونت طلب از منطقه به اروپا، نگرانی بزرگی برای ما ایجاد کرده است. ما به خاطر می آوریم حمله تروریستی به موزه یهودیان در بروکسل در پایان ماه می را. عامل این حمله تروریستی یک جنگجوی افراطی بود که از جنگ سوریه بازگشته بود. پس ما باید نه تنها برای تروریست ها و افراطی ها در کشور خودمان بلکه همه افراط گرایانی که از درگیری های منطقه به کشور ما بر می گردند نگران باشیم.

وی در بخش دیگری از این گفتگو تاکید کرد که ناتو باید خود را برای نفوذ افراط گرایان خشونت طلب آماده کند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها