سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به دعواهای مدیریتی این باشگاه و در اعتراض به برخی کارشکنی ها، مدیران باشگاه پرسپولیس را تهدید به استعفا کرده است.
کد خبر: ۷۰۴۲۹۷
علی دایی مدیران پرسپولیس را تهدید به استعفا کرد

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی، حملات پر دامنه مدیران باشگاه پرسپولیس به یکدیگر و یارکشی آنها برای تضعیف گروه دیگری گویا علی دایی را به شدت کلافه کرده تا او در گفت و گو با علیرضا رحیمی مدیرعامل این باشگاه تهدید به کناره گیری از کارش کند.

گویا حمیدرضا سیاسی و دوستان پرنفوذ و قدرتمندش در هیات مدیره پرسپولیس که طی روزهای اخیر جناح مخالف علی دایی و علیرضا رحیمی را شکل داده اند یکی از اصلی ترین دلایل سرمربی پرسپولیس برای کناره گیری احتمالی از صندلی کنونی اش به شمار می رود.

دایی که در دو هفته آغازین لیگ برتر تنها یک امتیاز از 6 امتیاز موجود را گرفته به شدت از وضع موجود گلایه دارد و حتی یکی از اصلی ترین دلایل این شروع نامطلوب را همین درگیری های پنهان و آشکار اعضای هیات مدیره می داند.

شایعه استعفای علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس در حالی مطرح شده که این مربی نسبتا جوان چندان علاقه او رابطه ای به استعفا ندارد و این را بارها در گفت و گو هایش اعلام کرده. او البته به نظر می رسد با این کار به دنبال زدن یک تلنگر به مدیران پرسپولیس برای تغییر این فضای پرتشنج است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها