منچستریونایتد با برتری برابر رئال‌مادرید حریف لیورپول در فینال "گینس کاپ" شد.
کد خبر: ۷۰۱۴۵۵
تحقیر رئال برابر منچستریونایتد+تصاویر

به گزارش جام جم ورزشی ، رقابت‌های باشگاهی "گینس کاپ" شب گذشته (شنبه) و بامداد امروز با برگزاری سه دیدار ادامه یافت که در حساس‌ترین بازی منچستریونایتد موفق شد با برتری سه بر یک برابر رئال مادرید به فینال این رقابت‌ها راه یابد.

منچستریونایتد بامداد امروز (یکشنبه) در حضور بیش از 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه بزرگ شهر میشیگان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک شاگردان لوئیس فان خال به پایان رسید تا روند نتیجه‌گیری منچستریونایتد در بازی‌های پیش فصل ادامه داشته باشد.

منچستری‌ها بازی را بهتر شروع کردند و موفق شدند در دقیقه‌ 21 به گل برسند. حرکت خوب تیمی بازیکنان منچستریونایتد با پاس دنی ولبک به اشلی یانگ ختم شد که این بازیکن انگلیسی نیز موفق شد گل نخست را به ثمر برساند.

شش دقیقه‌ بعد گرت بیل موفق شد از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی بکشاند تا رئالی ها به بازی امیدوار شوند.

منچستریونایتد در دقیقه‌ 37 باز هم به گل رسید. این بار سانتر زیبای اشلی یانگ بدون برخورد با بازیکنی وارد دروازه‌ ایکر کاسیاس شد تا منچستر بار دیگر از حریف خود پیش بیفتد و نیمه نخست با برتری دو بر یک شیاطین سرخ به پایان برسد.

منچستر در نیمه دوم نیز توانست بازی بهتری را به نمایش بگذارد و در دقیقه‌ 80 توسط خاویر هرناندز گل سوم خود را نیز به ثمر برساند تا این دیدار با برتری سه بر یک منچستریونایتد به پایان برسد.

لیورپول در دیگر دیدار این رقابت‌ها موفق شد با دو گل میلان را شکست دهد و حریف منچستریونایتد در دیدار نهایی شود. برای لیورپول در این دیدار جو آلن و سوسو گلزنی کردند تا لیورپول و منچستریونایتد برای تعیین قهرمان این رقابت‌ها به مصاف هم بروند.

** تابلوی نتایج:

* لیورپول 2 – میلان صفر

* اینتر 2- رم صفر

* رئال مادرید یک – منچستریونایتد 3

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها