با مهدی سلطانی، درباره نقش عبدی و محسن پدیده در سریال​های مدینه و هفت سنگ

جدال​دو ​زن، عبدی را نابود کرد

سیده سکینه عمرانی، نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با تمجید از مجموعه تلویزیونی «مدینه» این سریال را حکایت بلوغ فکری زن ایرانی دانست.
کد خبر: ۶۹۷۳۵۰

عمرانی درباره سریال مدینه گفت: این‌که یک زن با این همه مشکلات و با حفظ حجاب و شئونات اسلامی چرخ زندگی‌اش را می‌چرخاند، در جامعه ما کم نیستند و به تصویر کشاندن این موضوعات در تلویزیون به​طور قطع می‌تواند پیام‌های مختلفی را به مردم منتقل کند. وی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در شرایطی که شبکه‌های ماهواره‌ای با ترویج خشونت و بی بند و باری به خانواده‌ها هجوم آورده‌اند، پخش سریال​های ارزشی مانند مدینه قابل تحسین است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سریال‌هایی مانند مدینه می‌تواند برای قشر جوان و نوجوان فرهنگ سازی کند و قطعا صدا و سیما هم با کارکردهای متنوع و فراوانی که دارد براحتی می‌تواند با این گونه سریال‌ها به جنگ متقابل با تهاجم فرهنگی بیگانه بپردازد. عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: صدا و سیما می‌تواند با پرداختن به موضوعات دینی و اخلاقی که متاسفانه در جامعه ما در حال کمرنگ شدن است احیاگر فرهنگ والای ایرانی ـ اسلامی باشد.عمرانی با اشاره به وظیفه خطیر صدا و سیما در ترویج اخلاقیات در جامعه افزود: همان​گونه که یک واژه در یک سریال خیلی سریع تبدیل به تکیه کلام در جامعه می‌شود، انعکاس معنویات و پیام‌های اخلاقی از طریق سریال‌های تلویزیونی می‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها