غزه در آتش کینه صهیونیست‌ها می‌سوزد، جامعه بین‌الملل و طرفداران حقوق بشر سکوت معناداری را اختیار کرده‌اند، صدها منطقه، ‌مدرسه، ‌مرکز نگهداری کودکان ناتوان جسمی، خانه و کاشانه، هدف گلوله‌ها و موشک‌های صهیونیست‌ها قرار گرفته است و مدعیان حقوق بشر در خواب عمیق خرگوشی خود به‌سر می‌برند. زنان، کودکان و مردم مسلمان و روزه‌دار غزه این روزها در آتش قهر دشمنان، در هجوم ناجوانمردانه زیر خروارها آوار، جان به جان‌آفرین تسلیم می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۵۶۳۰

این روزها مثل روزهای گذشته، جهان اسلام و کشورهای اسلامی شاهد حوادث خونبار و تاسف‌انگیزی است که دل هر انسان آزادیخواه و باوجدان را جریحه‌دار می‌کند، قتل‌عام شهروندان غزه که امروز به زندان روباز و محاصره شده تبدیل گشته است، جنایت داعشی‌ها در استان‌های مختلف عراق و در بخشی از سرزمین سوریه، در کشتار مردم، غارت اموال آنان، از بین بردن اماکن مقدس و مورد احترام مسلمانان، اقدامات تروریستی در لبنان، افغانستان و پاکستان، نشان از سرپوش گذاشتن به جنایت صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی است که با حمایت استکبار جهانی و استعمار پیر انگلیس هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد.

«خلیفه» خودخوانده مسلمین که این روزها اظهار وجود کرده است و داعیه حکومت و خلافت اسلامی در سرزمین‌های مسلمانان را دارد، هیچ مرز جغرافیایی را برای خلافت خود نمی‌شناسد، در قبال جنایت صهیونیست‌ها مهر سکوت بر لب دارد و هیچ فریاد اعتراض‌آمیزی در برابر کشتار کودکان و زنان بی‌پناه غزه و دیگر مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی سر نداده است، بلکه همسو با جنایت آنان در دیگر کشورهای اسلامی، اهداف شوم صهیونیست‌ها را دنبال می‌کند. خلیفه خودخوانده «خلافت اسلامی» و همه پس‌مانده‌های گروهک‌های تکفیری با جنایات خود برگ‌های شوم و پلیدی از دوران حیات نکبت‌بار خود در جهان اسلام باقی خواهند گذاشت که هرگز فراموش نخواهد شد.

محمد خامه‌یار / جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها