احمد صابر از بجنورد: بهترین بخش کلیک، آن قسمتی است که درباره موبایل اطلاعات می‌دهد. اما به نظر من یک بخش خیلی مهم و حیاتی را کم دارد. لطفا اگر می‌شود هر هفته تلفن‌های همراه جدید را با مشخصات فنی در یک گوشه‌ای از این صفحه به شکل مختصر و مفید معرفی کنید.
کد خبر: ۶۹۵۴۰۱

صفحه زندگی همراه به دلیل این‌که فناوری روز دنیا محسوب می‌شود، جذابیت نهفته فراوانی دارد و ما این را از تماس‌ها و اظهار علاقه‌های متعدد خوانندگان خود نیز فهمیده‌ایم. در مورد معرفی و درج قیمت جدیدترین محصولات این صنعت، به دلیل نوسان احتمالی قیمت‌ها در بازار ایران، ما با مشکلات متعددی روبه‌رو هستیم. شاید بهتر باشد از وبسایت‌های معتبر که می‌توانند در لحظه قیمت‌ها را تغییر دهند و به روز باقی بمانند، اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید.

وحید: لطفا یک صفحه از کلیک را به آموزش کامپیوتر جهت افراد مبتدی اختصاص دهید. شما همه را حرفه‌ای فرض کردید در حالی که بیشتر از 80درصد مردم کار با کامپیوتر مثل ویندوز و نرم‌افزار مایکروسافت ورد را نیز نمی‌دانند.

آموزش برای افراد مبتدی یک مشکل بزرگ دارد و آن هم این که بعد از چند شماره مطالبی که ما در آن صفحه می‌نویسیم برای کسی که تازه به این قافله پیوسته، پیشرفته به نظر می‌رسد. به همین دلیل هیچ نشریه‌ای به آن شکل مورد نظر شما مطلب منتشر نمی‌کند. بلکه انتظار می‌رود خوانندگان این قبیل نشریات ابتدا مقدمات لازم و به قول معروف الفبای این صنعت را در یک دوره آموزشی کوتاه مدت بیاموزند و سپس با خواندن کلیک، دانش و توانایی خود را به‌روز نگه دارند.

علیرضا فرشچی از قرچک ورامین: اگر امکان دارد ایمیل شرکت‌های Ea sport و playstation را در کلیک چاپ کنید و یک سوال: آیا اطلاعاتی درباره fifa15 دارید؟ چون بتازگی در بعضی سایت‌های داخلی اعلام کرده‌اند لیگ برتر ایران در fifa15 حضور خواهد داشت. اگر شما اطلاعاتی در این زمینه دارید لطفا ما را هم در جریان بگذارید.

اطلاعات شرکت‌ها با یک جستجوی ساده در اینترنت به دست می‌آید. کافی است سری به وبسایت آنها بزنید و از طریق لینک Contact us یا چیزی شبیه این، ایمیل آنها را به دست آورید. ما از درج اطلاعات تماس سایرین معذوریم. در مورد فیفا15 از همکاران صفحه بازی خواسته‌ایم اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند که قاعدتا در شماره‌های آینده شاهد آن خواهید بود. لطفا همچنان خواننده کلیک باشید و صفحه بازی را به دقت بخوانید.

مصطفی فرح‌پور از کرمان: با سلام به همه کلیکی‌ها، من از خوانندگان قدیمی کلیک هستم و تا حالا خیلی از مطالب مفیدتان استفاده کرده‌ام. چند پیشنهاد داشتم:

1 ـ‌ اگر می‌شود بیشتر در مورد حسگرهای تلفن و تفاوت‌های آنها با مدل‌های مختلف تلفن صحبت کنید.

2 ـ من کلیک را روی تبلت می‌خوانم. اگر بتوانید به نسخه آنلاین، متا دیتای عنوان و نویسنده را اضافه کنید خیلی عالی می‌شود.

3 ـ نرم‌افزارهای متن باز را بیشتر معرفی کنید. مثلا نرم افراز نوت پد که من اولین بار در کلیک با آن آشنا شدم الان به خیلی از قابلیت‌های جدیدی مجهز شده که جای معرفی دارد. در ضمن اگر نرم‌افزار پولی معرفی می‌کنید لینک کرکش را هم بگذارید.

در آخر از همه دست‌اندرکاران این ضمیمه وزین تشکر می‌کنم.

قبل از هر چیز ما خیلی خوشحالیم که شما خواننده قدیمی و خوب کلیک توانسته‌اید از کلیک بهره‌برداری مفید کنید. اما در پاسخ به پیشنهادهایتان باید بگوییم که بیشتر آنها جذاب و خوب هستند و ما نسبت به انجام تغییرات لازم یا نوشتن مطالب مورد نظر شما در آینده نزدیک اقدام خواهیم کرد. در حقیقت ما هیچ اعتقادی به کرک نرم‌افزارهای پولی نداریم و اخلاقا این کار را محکوم می‌کنیم. اگر نرم‌افزاری پولی است، شما باید برای تهیه آن پول پرداخت کنید و در غیر این صورت عملی که انجام می‌شود اصلا نام و اعتبار خوبی ندارد. کاملا مطمئن هستیم که شما هم برای تهیه نرم‌افزارها پول پرداخت خواهید کرد تا شرکت‌های کوچک و بزرگی که برای تهیه آنها زحمت کشیده‌اند، قادر به ادامه حیات باشند.

حسین بیات از قم:می‌خواستم بدانم اگر کسی بخواهد از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی خرید کند، چه باید بکند. لطفا بنده را راهنمایی کنید و همین‌طور اگر کسی بخواهد برنامک موبایل را مثلا به گوگل‌پلی یا اپ‌استور بفروشد چه مسیری را باید دنبال کند.

از آنجا که سیستم بانکی ایران با خارج از کشور ارتباطی ندارد، برای خرید از خارج کشور باید از کمک برخی شرکت‌های ایرانی که کارشان خرید از اینترنت به جای شما و دریافت و ارسال آن به داخل ایران است، استفاده کنید. کافی است در اینترنت عبارت «خرید اینترنتی خارج از کشور» را جستجو کنید. در مورد قسمت دوم پرسش شما بزودی مطلبی منتشر خواهیم کرد.

سلیمان عسگری 39 ساله از فردیس کرج: با عرض سلام و ادب حضور تمام دست‌اندرکاران هفته نامه بی نظیر کلیک. بنده یکی از قدیمی‌ترین مشتریان هفته نامه شما هستم و به‌دلیل علاقه شدید به تکنولوژی همیشه این هفته نامه را مطالعه می‌کنم. کلیک یکی از بهترین مراجع تکنولوژی برای من است و به همین دلیل آن را در قالب پی‌دی‌اف به عنوان یک گنج نگهداری می‌کنم. به نظر من تمامی قسمت‌های کلیک خواندنی و آموزنده است. امروز اولین ایمیلم را برای شما ارسال می‌کنم و به‌این وسیله از تمام شما دوستان بابت زحماتی که می‌کشید تشکر می‌کنم و برایتان آرزوی موفقیت روزافزون دارم. امیدوارم این ایمیل مقدمه‌ای باشد برای ارتباط بیشتر با شما عزیزان.

خوشحالیم که کلیک توانسته همدم فناورانه شما باشد و خوشحالتریم که همچنان خواننده ما هستید. ما هم امیدواریم ارتباط ما با هم ادامه دار باشد. در ضمن در جریان باشید کلیک به غیر از آدرس ایمیل، یک شماره پیامک‌گیر و یک شماره تلفن اختصاصی نیز دارد. اطلاعات تماس با کلیک را می‌توانید در صفحه آخر این هفته‌نامه مشاهده فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها