سرقت طلا و جواهرات دختر برای خرید مواد مخدر

پدر سارق دستگیر شد + عکس

اعتراف به ۱۸ فقره سرقت

پدر و پسر سارق دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری پدر و پسری خبر داد که بر اساس یک نقشه از پیش طراحی شده به 18 فقره سرقت مشابه دست زده بودند.
کد خبر: ۶۹۵۳۰۹
پدر و پسر سارق دستگیر شدند

سرهنگ صابر عباس زاده گفت: درپی وصول پرونده ازکلانتری ۱۶کلانشهر تبریز مبنی بر «کش روی» از دخل یک مغازه توسط پدر و پسرناشناس و به دنبال تحقیقات انجام شده پیرامون چند پرونده سرقت بدین شیوه پلیس وارد ماجرا شد. در تحقیقات مشخص گردید که این نوع سرقت با شگردهای وی منطبق است. با توجه به حساسیت موضوع و سابقه دار بودن متهم، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرارگرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده به پایگاه آگاهی تصاویر دوربین مداربسته مغازه (محل وقوع) اخذ و بررسی شد که دربازبینی آن مشخص شد سارق به هویت معلوم همراه فرزندش وارد مغازه شده و درخواست کالایی می نمایند که کالای درخواستی در مغازه وجود نداشته است لذا به بهانه ای صاحب مغازه را جهت نشان دادن جنس مورد درخواستی که در مغازه همسایه وجود دارد بیرون کشیده و در این لحظه پسر خردسال وی وارد مغازه شده و اقدام به دخل زنی می نماید.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: با هماهنگی قضایی و سلسله مراتب فرماندهی پس از یک هفته تعقیب مراقبت متهم به همراه پسرش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به این پلیس انتقال یافت و به ۱۸ فقره سرقت اعم از دخل زنی و کش روی اعتراف کرد.

سرهنگ عباس زاده افزود: در تحقیقات بعمل آمده توسط کاراگاهان روشن شد متهم جهت جلب اطمینان به همراه فرزندش به مغازه ها مراجعه کرده و در یک فرصت مناسب اقدام به دخل زنی می کرده با راهنمایی متهم و مالباختگان شناسایی شده و صحنه های سرقت نیز بازسازی شد.

ارزش ریالی اموال مسروقه حدود ۳۵۰میلیون ریال می باشد که پرونده پس از تکمیل به دادسرا احاله و متهمان با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها