رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از دستگیری سارقی خبر داد که در سال 92 در تهران اقدام به سرقت منزلی به ارزش 900 میلیون ریال کرده بود.
کد خبر: ۶۹۷۰۸۱
سارق پایتخت در کرمانشاه بازداشت شد

سرهنگ علیرضا مرزبانی رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در پی وصول یک فقره نیابت قضایی صادره از تهران بزرگ مبنی بر اینکه متهمی اقدام به سرقت منزلی در سال 92 و سرقت مقداری طلاجات و وجه نقد به ارزش 90 میلیون تومان در تهران کرده و با توجه به حساسیت پرونده جهت دستگیری سارقان و کشف اموال مسروقه این پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی ارجاع گردید.

وی افزود: کارآگاهان اداره عملیات ویژه با تشکیل یک تیم مجرب جهت دستگیری سارق اقدامات خود را آغاز و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت توانستند مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از دستگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان کرمانشاه دلالت شد.

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: در تحقیقات اولیه متهم منکر هر گونه سرقتی شد اما کاراگاهان در نهایت با جمع آوری دلایل و مدارک مستند غیر قابل انکار متهم را ناگزیر کرده که حقایق را بیان کند و متهم ناچار لب به اعتراف گشود و به بزه انتصابی معترف شد.

سرهنگ مرزبانی افزود: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه ارسال شد که متهم با قرار قانونی جهت عودت به تهران تحویل یگان امداد گردید.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها