"همیشه در قلب من می مانید"

نامه سرگشاده سوارز برای هواداران لیورپول

لوئیس سوارز که در یک ماه اخیر حاشیه سازترین فوتبالیست دنیا بود از لیورپول جدا شد و به بارسلونای اسپانیا پیوست.
کد خبر: ۶۹۴۸۰۳
نامه سرگشاده سوارز برای هواداران لیورپول

به گزارش خبرنگار جام جم ورزشی؛ لوئیس سوارز در شرایطی که از فصل آینده بازیکن بارسلونا به شمار میرود، به یاد همه روزهای خوبی که در لیورپول داشته نامه ای سرگشاده از طرف خودش و خانواده اش برای هواداران پرشمار این باشگاه نوشت.

او در این نامه آورده:

سلام به همگی

سه سال و نیم از زمانی که من به لیورپول آمدم می گذرد، باشگاهی که همیشه تحسینش می کنم. از زمانی که با لیورپول قرارداد امضا کردم هدف و آرزوی من این بود که با گل هایم به لیورپول کمک کنم تا رشد کند و حتی به تیمی قوی تر از آنچه که در گذشته بود تبدیل شود.

از زمانی که به اینجا آمده ام لحظات خوب و بدی را تجربه کرده ام. چه در لحظات خوب و چه در لحظات بد من همیشه حمایت هواداران شگفت انگیز لیورپول را پشت سر خودم دیده ام.

من و خانواده ام همیشه احساس خوبی به شهر لیورپول داشته ایم. ما به این حقیقت افتخار می کنیم که دخترم که حالا چهار سال دارد در این شهر بزرگ شد و پسرم هم اینجا به دنیا آمد. همیشه احساس کردیم که در وطن خودمان هستیم بنابراین هرگز اینجا را فراموش نمی کنیم.

در لحظات سخت همیشه هوای من را داشتید و من این کار شما را برای همیشه در قلبم نگه می دارم. برای داشتن فرصت هایی همچون بازی کردن در لیورپول ، خندیدن در اینجا، لذت بردن از زندگی، زدن گل های زیاد در استادیوم بی نظیری چون آنفیلد و همه شما هواداران بی نظیر و باور نکردنی افتخار می کنم.

باید از همه هم تیمی ها و مربیانم هم تشکر کنم.

امروز زندگی ما با یکدیگر پایان می یابد اما با این وجود من هرگز شما را فراموش نمی کنم. ما در حالی لیورپول را ترک می کنیم که دوستان و خاطرات زیادی اینجا داریم که برای همیشه در قلب ما می مانند.

من از این پس هوادار لیورپول هستم. متشکرم

لوئیس سوارز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها