رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، در پی تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در پیامی به روسای کشورهای اسلامی خواستار به‌کارگیری همه توان جهان اسلام برای لغو فوری و کامل محاصره نوار غزه و کمک به مردم مظلوم فلسطین شد.
کد خبر: ۶۹۴۶۶۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی، وحدت و انسجام کشورهای اسلامی علیه دشمنان را در این برهه زمانی بیش از هر زمان دیگری ضروری دانست و اظهار کرد: ادامه محاصره ظالمانه غزه و کمبود شدید امکانات پزشکی، نگران‌کننده است و می‌تواند به وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی منجر شود.

وی تاکید کرده است: کمک به مردم مظلوم فلسطین و جلوگیری از اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، مسئولیت مشترک همه نهادهای بین‌المللی و کشورهای آزادیخواه جهان است. رئیس‌جمهور با اشاره به مقاومت قهرمانانه و مشروع ملت و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر تجاوزات دشمن صهیونیستی افزوده است: بی‌تردید ملت مقاوم و قهرمان فلسطین با اراده وصف‌ناپذیر خود، بار دیگر طعم تلخ شکست را به دشمن صهیونیستی می‌چشاند.

وزیر امور خارجه کشورمان هم در پی حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی به ساکنان بی‌دفاع غزه با ارسال نامه به دبیران کل سازمان ملل متحد، سازمان همکاری‌های اسلامی و اتحادیه عرب خواستار اقدام قاطع این مجامع برای توقف جنایات شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها