معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی گفت: سالانه یک میلیارد دلار صرف واردات روغن می شود. سیدمحمدحسین شریعتمداری در گفتگو با خبرنگاران گفت: در زمان حاضر 90درصد روغن مورد نیاز از خارج کشور تامین می شود.
کد خبر: ۶۹۴۲۹

وی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده ، پیش بینی می شود طی 10سال آینده نیاز کشور به واردات روغن از 90درصد به 10درصد کاهش پیدا کند.
فارس : حجم دارایی های ارزی ایران در سال 82 ، 23میلیارد و 87.7 میلیون دلار بود که در سال 83 به 31میلیارد و 765.8 میلیون دلار رسید. این دارایی ها - که شامل سپرده های ارزی دیداری ، اوراق قرضه بین المللی ، اسکناس و نقود بیگانه ، موجودی حسابهای خارجی و برخی منابع دیگر است - سال 82 بالغ بر 23 میلیارد و 87.7 میلیون دلار ، معادل 194 هزار و 398 میلیارد ریال بود که سال 83 به 31 میلیارد و 765.8 میلیون دلار معادل 279 هزار و 30 میلیارد ریال افزایش یافت.
مهر: مدیرکل دفتر بهبود مدیریت و ارزیابی سازمان مدیریت ، از نهایی شدن لایحه پیشگیری از فساد در دستگاه های اداری کشور خبر داد. محمدعلی داریانی در اولین گردهمایی پیشگیری و مبارزه با رشوه در دستگاه های اداری در زمینه مشخصات رشوه در ادارات و مقایسه آن با دیگر کشورها گفت : رشوه به حکومت خاصی محدود نمی شود و در تمام کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه وجود دارد. وی از انجام نظرسنجی بین مردم درخصوص وجود رشوه در ادارات کشور خبر داد و گفت : 3 سال است که این نظرسنجی انجام می شود و نتایج نظرسنجی امسال نیز تا چند روز آینده آماده خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها