توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی

دستگاه کشت سلولی با ظرفیت بالا ساخته شد

توسط یک شرکت دانش بنیان ایرانی

دستگاه اتوماتیک فروش ساخته شد

یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به ساخت دستگاه های اتوماتیک فروش شد که این دستگاهها، همانند یک فروشنده به خریدار خدمات ارئه می دهد.
کد خبر: ۶۹۱۲۲۵
دستگاه اتوماتیک فروش ساخته شد

علی پنیریان - مدیر عامل شرکت تولید کننده دستگاههای فروش تمام اتوماتیک گفت: شرکت دانش بنیان تولید کننده دستگاه های فروش تمام اتوماتیک با تکیه بر دانش فنی متخصصین کارآمد، توانسته گام های موثری در زمینه گسترش اتوماسیون فروش بردارد.

وی با بیان اینکه فعالیت های شرکت تولید کننده دستگاه های فروش تمام اتوماتیک از سال 1388 شروع شده است، افزود: این شرکت دانش بنیان مستقر در پارک فناوری پردیس در زمینه طراحی و تولید دستگاه های فروش تمام اتوماتیک فعالیت می کند.

پنیریان گفت: دستگاه های تمام اتوماتیک فروش، محصولات را با تمرکز بر قابلیت اطمینان بالا و سهولت کاربری در اختیار مشتریان قرار می دهد.

وی با بیان اینکه این دستگاه ها بومی سازی شده و در جهت ارائه کالا به مشتری بدون نیاز به فروشنده هستند، افزود: این دستگاه می تواند هر نوع خدماتی اعم از مواد غذایی و محصولات فرهنگی و... را ارائه دهد که در جهت خرید آسان و همچنین صرفه جویی در زمان به کار برده می شود.

مدیر عامل شرکت تولید کننده دستگاههای فروش تمام اتوماتیک گفت: از قابلیت های دستگاه فروش اتوماتیک، بررسی خطاهای دستگاه توسط خود دستگاه، تحلیل فروش، میزان فروش و در اختیار گذاشتن این اطلاعات به سرور است.

پنیریان افزود: دستگاه فروش تمام اتوماتیک، برخلاف دستگاههای موجود در دنیا به صورت تمام لمسی و با منوی کاملا فارسی است و مشتری می تواند به راحتی خرید خود را انجام دهد. این دستگاه قابلیت استفاده از کارت های شتاب را دارد و نیز در برخی موارد امکان شارژکارت های مترو را نیز دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها