اطلاعات موجود حاکی از آن است که مناضل سعید العبیدی رییس دفتر اسامه النجیفی رییس سابق مجلس عراق یکی از سران گروه تروریستی داعش است.
کد خبر: ۶۸۹۹۷۳
مسئول دفتر اسامه النجیفی فرمانده داعش است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه بوک مدیای عراق، عالیه نصیف نماینده عراقی عضو ائتلاف دولت قانون در بیانیه ای از اسامه النجیفی رییس سابق پارلمان و رییس ائتلاف متحدون خواست در این باره توضیح دهد.

اسامه النجیفی که تا چند روز پیش ریاست پارلمان عراق را بر عهده داشت، خود متهم است که برای اشغال بخش هایی از عراق با برخی طرف های داخلی و خارجی هماهنگ بوده است و در خیانت علیه تمامیت ارضی عراق دست دارد. این اطلاعات باعث شد که دادگاه فدرال عراق او را از ریاست پارلمان عزل کند.

خانم نصیف در بیانیه خود افزود: اطلاعاتی در دست است که مناضل سعید العبیدی که در چهار سال گذشته رییس دفتر اسامه النجیفی رییس وقت پارلمان عراق بوده، اکنون یکی از فرماندهان سازمان تروریستی داعش است.

وی افزود: مردم عراق از النجیفی می خواهند درباره این اطلاعات توضیح دهد تا صحت آن اثبات شود به ویژه اینکه این روزها مردم عراق از همه گروه ها از جنایت های این سازمان تروریستی و خونریزی آن در رنج به سر می برند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها