اخبار کوتاه

آفریقای جنوبی تکذیب کرد

برخی از نشریه‌های چاپ نیجریه طی روزهای گذشته ادعا کرده‌اند استفن‌کشی، سرمربی تیم ملی کشورشان که از سال 2011 هدایت این تیم را به دست دارد با فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای پذیرش هدایت این تیم توافق کرده است. اکنون فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی با رد این خبرها در بیانیه‌ای تاکید کرده هیچ‌گونه توافقی میان آنها صورت نگرفته است. در این بیانیه آمده: «هیچ خبری درباره توافق با کشی صحت ندارد. ما تا اواسط ماه آینده هیچ اقدامی برای انتخاب سرمربی نخواهیم کرد. نام کشی هم درست همانند بسیاری از مربیان دیگر در رابطه با تیم ملی آفریقای جنوبی شنیده شده که کار رسانه‌ها است، اما ما تاکنون هیچ تصمیمی در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان نگرفته‌ایم. این تصمیم زمانی گرفته خواهد شد که حداقل جام جهانی تمام شده باشد.»
کد خبر: ۶۸۸۵۹۱

قطبی: از نتایج ایران خوشحالم

افشین قطبی سرمربی پیشین تیم ملی ایران در مورد عملکرد این تیم در جام جهانی برزیل اظهار کرد: من از نتایجی که تیم ملی تاکنون کسب کرده بسیار خوشحال هستم بخصوص از عملکردی که مقابل تیم ملی آرژانتین داشت.

قطبی در مورد عملکرد تیم ملی ژاپن در جام جهانی نیز عنوان کرد: انتظارات مردم قبل از جام جهانی از این تیم خیلی زیاد بود و مردم احساس می‌کردند که بهترین تیم ژاپن است و تقریبا 30 درصد مردم بازی با هندوراس را مشاهده کردند، اما متاسفانه نتوانست نتیجه بگیرد و از این نتیجه خیلی نگرانند. سرمربی شیمیزو اس پالس ژاپن ادامه داد: امسال که ژاپن به جام جهانی رفت 12 بازیکن دارد که در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند ولی بیشتر آنها در تیم‌های‌شان نیمکت‌نشین بودند و به همین دلیل فرم ایده‌آل را ندارند. افرادی مانند کاگاوا و هوندا خیلی شرایط خوبی ندارند و فکر می‌کنم این موضوع در تیم آنها تاثیرگذار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها