صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در تحلیلی درباره حامیان روحانی در میان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان گفت: آقای محتشمی‌پور و خوئینی‌ها و برخی دیگر از آقایان رادیکال و تندرو از همان دوران انتخابات هم نه خیلی از روحانی حمایت کردند و نه خودشان را نشان دادند. شاید بدشان هم نیاید دولت روحانی نتواند کار کند.
کد خبر: ۶۸۷۸۲۷
زیباکلام: تندروهای اصلاح‌طلب بدشان نمی‌آید روحانی نتواند کار کند

به گزارش نسیم آنلاین، زیباکلام مدعی شده اگر بدنه اجتماعی اصلاح‌طلبان در انتخابات به سمت آقای روحانی نرفته بود، وی به خودی خود، یکی دو میلیون رای بیشتر نداشت. در همین حال، سیدرضا اکرمی، رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری به فارس گفت: ما هیچ تشکلی نداریم که بتواند ادعا کند رای روحانی متعلق به آنهاست، از این رو همه این صحبت‌ها تخمین و تخیلات است.

اژه‌ای: جزای نقدی مه‌آفرید وصول شد

دادستان کل کشور از وصول شدن جزای نقدی مه‌آفرید امیرخسروی خبر داد و اظهار کرد: اموال این فرد نیز شناسایی و قیمت‌گذاری شد که برای رد مال کفایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه تجدید میثاق مسئولان عالی قضایی با آرمان‌های امام‌راحل، در جمع خبرنگاران درباره اموال بابک زنجانی هم گفت: شناسایی اموال وی هنوز به پایان نرسیده است.

اژه‌ای در مورد دستگیری معاون پیشین امور اسناد دانشگاه آزاد، گفت: دستگیری این فرد نه فقط به دلیل شکایت مؤسسه نشر آثار امام خمینی(ره) انجام شد بلکه به لحاظ نوع اتهامی که داشته مدعی‌العموم نیز وارد شده است.

تقوی: نباید افکار جامعه درگیر مسائل حاشیه‌ای شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان این‌که نباید افکار جامعه را به مسائل غیرمهم متمرکز کرد، گفت: نرفتن زنان به ورزشگاه مساله امروز کشور نیست بلکه باید به اشتغال و معیشت مردم پرداخت و مشکلات جامعه را حل کرد.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی در شورای زکات استان همدان با اشاره به این‌که در مسیر خدمت نباید به مسائل حاشیه‌ای پرداخت، اظهار کرد: وظیفه حاکمیت، پیاده کردن احکام الهی است که راه بهشت نیز از آن می‌گذرد.

واریز درآمد ستاد حمل و نقل و سوخت به حساب‌های شخصی

یکی از اعضای هیات تحقیق و تفحص از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور اظهار کرد: بر اساس مدارک پرونده، حساب‌های شخصی برای برخی مدیران باز شده بود و درآمد ستاد حمل و نقل و سوخت به حساب‌های شخصی واریز شده است.

امید کریمیان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به مهر توضیح داد: بر اساس قانون، ستاد مدیریت حمل و نقل باید یارانه‌ای را که دریافت می‌کرد برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اختصاص دهد که یارانه مورد نظر به حساب‌های شخصی واریز شده و برای اهداف مورد نظر تخصیص نیافته است.

بروجردی: آمریکا و عربستان حامیان اصلی داعش هستند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که آمریکا و عربستان حامیان اصلی داعش هستند، گفت: آمریکا و متحدانش قصد داشتند با حمایت از حضور داعش در عراق انتقام شکست در سوریه را بگیرند؛ ولی همه دیدند با فتوای آیت‌الله سیستانی تا دو روز پیش بیش از دو میلیون نفر از مردم به ارتش پیوسته‌اند تا با داعش وارد مبارزه شوند.

به گزارش فارس، علاءالدین بروجردی این مطلب را در جمع استادان بسیجی دانشگاه‌های استان بوشهر بیان کرد.

وزیر کشور: معاون جدید امنیتی انتظامی بزودی معرفی می‌شود

وزیر کشور با بیان این‌که معاون جدید امنیتی انتظامی وزارت کشور بزودی معرفی می‌شود؛ گفت: ‌ آقای عبداللهی از معاونان پرتلاش و فعال بود که پنج سال معاون امنیتی و انتظامی و چهار سال نیز استاندار بود و از نیروی انتظامی به وزارت کشور آمد.

به گزارش فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی اضافه کرد: ستاد کل به خدمات وی نیاز داشت و از ما خواسته شد تا موافقت کنیم که در آنجا حضور یابد و ما نیز با توجه به شرایط کنونی و منطقه این تشخیص را دادیم و بزودی هم جایگزین جدید مشخص خواهد شد.

مزایده 1200 میلیارد تومان دیگر از اموال بابک زنجانی

سایت مشرق در گزارشی با اشاره به آگهی که دیروز در برخی روزنامه‌های سراسر کشور چاپ شده بود این آگهی را پنجمین بخش از مزایده اموال و دارایی‌های بابک زنجانی شامل حدود 50 قطعه املاک و مستغلات و تعدادی خودرو خواند.

براساس این گزارش، املاک یاد شده جزو دارایی‌های شرکت توسعه هلدینگ سورینت قشم هستند که بابک زنجانی مالک این شرکت بود. در میان این املاک می‌توان به ویلای 5000 متری در لواسان و ساختمان 4400 متری در خیابان فرشته و همچنین سه هتل در جزیره کیش و یک هتل در جزیره قشم اشاره کرد.

معتمدی، سرپرست دانشگاه امیرکبیر شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی دکتر سید احمد معتمدی را به عنوان سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، معتمدی عضو هیات علمی و استاد دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و از سال 84ـ1380 وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده و هم‌اکنون مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در امور علمی و پژوهشی و عضو شورای راهبری این وزارتخانه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها