رضا صادقی و شهاب رمضان همخوانی کردند

«راحتم کن از تنهایی» پنجشنبه می آید

جام جم نوا: «شهاب رمضان» خواننده آلبومهای «رمانتیک» و «جشن تنهایی»، از همخوانی خود با «رضا صادقی» برای تولید یک تیتراژ تلویزیونی خبر داد. «راحتم کن از این تنهایی» با ترانه ای از «سید محمد کاظمی»، ملودی «شهاب رمضان» و تنظیم «فرشاد فارسی»، قطعه ای است که با صدای رضا صادقی و شهاب رمضان برای تیتراژ برنامه پرمخاطب «امروز هنوز تموم نشده» تولید شده و پنجشنبه 29 خرداد 1393 از شبکه اول سیما و در قالب تیتراژ این برنامه پخش خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۴۳۴۲
«راحتم کن از تنهایی» پنجشنبه می آید

شهاب رمضان ضمن اعلام این خبر، درباره چگونگی شکل گیری این همکاری گفت: «از آنجایی که پیش تر با «احسان ارغوانی» دو همکاری موفق داشتم، او برای اجرای یک تیتراژ جدید جلسه ای با من گذاشت. در آن جلسه پیشنهاد دوصدایی بودن قطعه مطرح شد و من هم «رضا صادقی» را برای این همکاری پیشنهاد دادم و فکر می‌کنم حاصل این همکاری با رضایت مخاطبین همراه شود».
وی افزود: «قطعه ای که برای این برنامه تولید کرده ایم، اثر ریتمیک و متفاوتی است و تلاشمان بر این بوده که صرفاً یک قطعه ی مصرفی و یا یک تیتراژ معمولی تلویزیونی نباشد. این قطعه را به نیت ماندگار شدن ساخته ایم و امیدوارم با استقبال مردم روبرو شود».
خواننده «رمانتیک» درباره احتمال همکاری های بیشتر با رضا صادقی در آینده اظهار داشت: «در این زمینه صحبتهایی شده و برنامه هایی نیز داریم که به زودی اعلام خواهیم کرد».
شهاب رمضان، در هفته های پایانی سال گذشته کنسرت موفقی با عنوان «کنسرت احساس» در تهران برگزار کرده بود و به زودی اجرا در نقاط مختلف کشور را به صورت جدی دنبال خواهد کرد.
(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها