پس از شکست کرواسی برابر برزیل صورت گرفت

حمله تند نیکو کواچ به نیشیمورای ژاپنی

جام جم ورزشی- سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی در نشست خبری به شدت از تصمیمات نیشی‌مورا داور ژاپنی این دیدار انتقاد کرد.
کد خبر: ۶۸۳۳۳۲
حمله تند نیکو کواچ به نیشیمورای ژاپنی

به گزارش ایسنا، نیکو کواچ که تیمش در دیدار افتتاحیه جام جهانی مقابل میزبان رقابت‌ها با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد در نشست خبری ابتدا درباره عملکرد داوری گفت: من به تیم برزیل تبریک می‌گویم. معتقدم بازیکنان من در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشتند و برابر حریفی به این بزرگی نمایش قابل قبولی از خود ارائه دادند. فکر می‌کنم تماشاگران و بینندگان همه صحنه پنالتی را دیدند. من کاری به پنالتی که علیه تیم ما گرفته شد ندارم. هرچند همه در استادیوم و در خانه‌هایشان دیدند که پنالتی برزیل به هیچ وجه درست نبود.

وی ادامه داد: دو تیم بازی خوبی انجام دادند اما داور با تصمیمش ما را ناامید و ناراحت کرد. البته نباید کسی را مقصر بدانیم. من به شاگردانم به دلیل این نمایشی که از خود ارائه دادند افتخار می‌کنم. ما مقابل برزیل هوشمندانه و بسیار تاکتیکی کار کردیم. شاگردانم شایسته حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها هستند.

سرمربی تیم ملی کرواسی که تیمش پیروزی یک بر صفر را با شکست 3 بر یک عوض کرد، در پاسخ به این سوال که آیا نگران این مسئله نیست که مشکلات داوری در بازی بعدی نیز تکرار شود گفت: برزیل مدعی اصلی این جام به شمار می‌رود و من علاوه بر قدرت برزیل پیش‌بینی کرده بودم که در بازی افتتاحیه با مشکلات داوری نیز رو به‌رو شویم. من پیش از این در کارگاه داوری فیفا هشدار داده بودم که شرایط قضاوت در بازی اول این گونه نشود. من به برزیل احترام می‌گذارم اما معتقدم که ما شایسته کسب یک امتیاز بودیم.

کواچ در ادامه سخنان خود باز هم تیم داوری را مورد انتقاد قرار داد و گفت: ما در این بازی واقعا فوتبال بازی کردیم. قانون می‌گوید فوتبال برای همه یکسان است. شعار فوتبال احترام است و این احترام باید بر ای هر دو تیم باشد. نمی‌خواهم داور را مقصر بدانم اما تصمیم او بسیار مضحک بود. با این حال زندگی ادامه دارد.

سرمربی کرواسی در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارید برزیل به عنوان میزبان از داوری سود برد گفت: به نظر من برزیل نیاز به کمک داور ندارد. آن‌ها تیم قدرتمندی هستند و من بار دیگر تاکید می‌کنم که نمی‌خواهم داور را مقصر این باخت بدانم.

کواچ درباره شرایط فنی بازی نیز گفت: برزیل در این بازی فشار بسیار زیادی بر ما وارد کرد. فکر می‌کنم توانستیم با شهامت و هوشمندی فشار آن‌ها را تحمل کنیم.

سرمربی کرواسی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره تاکتیکی که او از آن صحبت می‌کرد، گفت: بازی کردن مقابل تیمی با کیفیت برزیل بسیار دشوار است. همان طور که من گفتم و شما نیز پذیرفتید باز هم می‌گویم که ما مستحق نتیجه بهتری بودیم. بعد از این که گل دوم را دریافت کردیم از حریف بهتر بازی کردیم اما باز هم می‌گویم که برگشت به بازی در آن شرایط و مقابل تیمی مانند برزیل بسیار سخت بود. بازی بعدی برای ما اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. به نظرم می‌توانیم از دو بازی بعدی امتیازهای لازم را کسب کنیم. من 23 بازیکن با کیفیت در اختیار دارم. امروز در دفاع خوب بودیم و در بازی‌های بعدی می‌توانیم در دو بازی بعدی در حمله هم خوب باشیم و به حریفان فشار بیاوریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رامین
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۳
۰
۰
دمت گرم نیكو با اخلاق.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها