نامه ای که گویا هرگز به مقصد نرسید

پشت پرده انتشار نامه آیت الله مهدوی کنی به ولایتی

علی‌اکبر ولایتی، دستیار رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل گفت: در این سال‌های طولانی که در خدمت ایشان بودیم هیچ‌گاه ندیدم ایشان بابت این تهدیدهایی که از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها علیه ایران می‌شود کوچک‌ترین نشانی از نگرانی و دلشوره داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۱۴۸۸
روایت ولایتی از واکنش رهبری به تهدیدات آمریکا

وی در گفت‌وگو با تسنیم درخصوص تدابیر آیت‌الله خامنه‌ای در عرصه سیاست‌خارجی و تخصص ایشان گفت: سعه صدر و وسعت دید در مسائل خارجی و بین‌المللی این امکان را برای ایشان فراهم کرده تا با واقع‌بینی بیشتری مسائل بین‌الملل و جهان اسلام را مورد مطالعه قرار بدهند و رهنمودهایی که در این زمینه دارند از پختگی بسیار خوبی برخوردار است.

توضیحات رئیس تیم پزشکی درباره شرایط مغزی آیت‌الله مهدوی‌کنی

رئیس تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی با اشاره به روند درمان رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: وضع قلبی ایشان کاملا پایدار شده است، ولی وضع نورولوژیک CNS (مغز) چندان امیدوارکننده نیست و هنوز پاسخی به تحریکات داده نشده است.

به گزارش ایسنا، از روز جمعه فرآیند جدیدی در درمان آیت‌الله مهدوی‌کنی آغاز شده است و تیم معالج ایشان تزریق داروهای بیهوشی را آهسته آهسته کاهش داده‌اند تا سطح هوشیاری وی را مورد بررسی قرار دهند.

نشست خبری رئیس‌جمهور؛ شنبه آینده

پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور گفت: نشست خبری حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس‌جمهور همزمان با نخستین سالگرد تحقق حماسه سیاسی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیست و چهارم خرداد (شنبه) برگزار می‌شود.

روحانی شخصا سیاست خارجی را اداره می‌کند

حمید ابوطالبی، معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی با بیان این‌که شخصیت رئیس‌جمهور تلفیقی از آرمان و واقعیت است، گفت: ایشان یک روحانی در مفهوم واقعی روحانیت شیعه و یک دانشگاهی در مفهوم مدرن آن است؛ پس همان‌قدر که دین مردم و جامعه برای ایشان مهم و اساسی است، دنیای مردم هم در مفهوم مزرعه آخرت برایشان بااهمیت است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تحرکات دولت در عرصه سیاست خارجی گفته است: دکتر روحانی شخصا سیاست خارجی کشور را اداره می‌کند و برتمامی ابعاد آن - هسته‌ای و غیرهسته‌ای - اشراف و نظارت دارد.

حضور معاون ظریف در مراسم تحلیف السیسی

فارس نوشت: حسین امیر عبدالهیان، معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور مصر که امروز برگزار می‌شود، شرکت می‌کند. مقامات مصری هفته گذشته از دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور برای شرکت در این مراسم دعوت کرده بودند، اما رئیس‌جمهور بنا به برنامه از قبل پیش‌بینی شده فردا جهت انجام سفر دو روزه به ترکیه می‌رود.

عارف: روابطم با روحانی بسیار نزدیک است

محمدرضا عارف با تکذیب برخی شایعات مبنی بر این‌که نماینده رئیس جمهور را به حضور نپذیرفته است، گفت: اصلا این بحث‌ها مطرح نیست. وی در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: من برای همه روسای جمهور بالاخص برای آقای روحانی احترام قائلم و روابطم با آقای رئیس‌جمهور بسیار نزدیک است و هر وقت لازم باشد، با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنیم.

«من روحانی هستم - 2» در انتظار مجوز وزارت ارشاد

در حالی که پس از واکنش‌های فراوان به مستند جنجالی من روحانی هستم اعلام شده بود قسمت دوم این مستند هم در حال ساخت است، دیروز خبرگزاری برنا نوشت: مستند «من روحانی هستم- 2» ساخته «فرورتیش رضوانیه» در انتظار دریافت مجوز اکران از وزارت ارشاد به سر می‌برد.

به گزارش برنا، فرورتیش رضوانیه که یک روزنامه‌نگار است، پیش از انتخابات ریاست جمهوری 92 از حامیان روحانی بوده و تاکنون نیز روی مواضع خود پافشاری کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها