حاجیلی از حسرت زندگی هنری اش می گوید

جام جم نوا: «امید حاجیلی» خواننده، نوازنده و استاد دانشگاه در طی هفته های پیش رو علاوه بر برگزاری کنسرت هایی در تهران و بندرعباس، به تولید آثار دومین آلبوم پاپ خود نیز می پردازد.
کد خبر: ۶۸۰۹۳۱
حاجیلی از حسرت زندگی هنری اش می گوید

امید حاجیلی تور کنسرت‌هایش را در سال جدید با اجرا در بندرعباس آغاز می‌کند و پس از آن در تهران به روی صحنه خواهد رفت.
او در این باره گفت: در روزهای 21 و 22 خرداد ماه امسال ابتدا در تالار شهید آوینی بندرعباس و روز سوم تیر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت هایی برگزار می کنم.
حاجیلی همچنین درباره اجرای کنسرت در تهران گفت: کنسرت سوم تیر در تهران، احتمالا آخرین کنسرت من پیش از انتشار آلبوم جدید خواهد بود. از آنجایی که می‌خواهم همیشه اجراهایم برای مخاطبان تازگی و تفاوت داشته باشد، علاوه بر تغییراتی که در سازبندی ها و اعضای گروه صورت می‌گیرد، پیش از کنسرتها نیز قطعاتی را به صورت تک آهنگ منتشر می‌کنم تا گروه با قطعات جدید برای کنسرت آماده شود.
حاجیلی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کار روی آلبوم و برگزاری کنسرت‌ها را به صورت همزمان دنبال می‌کنیم. آلبوم دوم نیز با دقت و جدیت در دست تولید است و در حال حاضر ترانه‌های آن برای طی مراحل اداری و کسب مجوز به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است. البته در همین راستا به زودی نسخه جدیدی از قطعه «بی اختیار» از آلبوم آلگرو منتشر خواهد شد که تصور می کنم ویژگی‌های متفاوتی برای مخاطبان خواهد داشت.
این نوازنده ماهر ترومپت در مورد قطعه «بی اختیار» توضیح داد: این قطعه در زمان انتشار بنا بود با همخوانی زنده یاد ناصر عبداللهی اجرا شود که متاسفانه این فرصت فراهم نشد و من به دلیل اینکه مدتی به عنوان رهبر ارکستر کنسرت های ناصر عبداللهی حضور داشتم همواره از این قطعه به عنوان یکی از حسرت های زندگی هنری خود یاد کردم که ای کاش می توانستم آن را همراه با ناصر عزیز اجرا کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها