ورود تیم ملی ایران به برزیل با اقدامات امنیتی ویژه

کروش: مطمئنم برای رقبا دردسرساز خواهیم شد

نیجریه برابر یونان متوقف شد

پیروزی هم گروه ایران بر مکزیک

بوسنی‌و هرزگوین در دیداری دوستانه موفق شد مکزیک را با نتیجه یک برصفر شکست دهد. نیجریه دیگر تیم همگروه ایران نیز برابر یونان به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت.
کد خبر: ۶۸۰۵۶۳
پیروزی هم گروه ایران بر مکزیک


تیم‌های حاضر در جام جهانی 2014 برزیل در آستانه آغاز این رقابت‌ها در دیدارهایی دوستانه به مصاف حریفان خود رفتند تا آمادگی خودشان را قبل از آغاز این رقابت‌ها محک بزنند.

بوسنی‌و هرزگوین یکی از هم گروه های ایران در جام جهانی بامداد امروز موفق شد با یک گل مکزیک را شکست دهد تا نشان دهد از سطح آمادگی بالایی برخوردار است. تک گل این دیدار را عزت هجروویچ در دقیقه 41 به ثمر رساند.

برزیل میزبان جام جهانی نیز در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر صفر پاناما را شکست دهد . نیمار در دقیقه 26 اولین گل بازی را به ثمر رساند . در ادامه همکاری اسکار و دنی آلوس باعث شد تا بازیکن بارسلونا گل دوم تیمش را به ثمر برساند. هالک در دقیقه 46 اختلاف را به سه رساند و ویلیان هافبک چلسی موفق شد چهارمین گل تیمش را به ثمر برساند تا برزیل صاحب یک پیروزی روحیه‌بخش شود.

نیجریه دیگر هم گروه ایران نیز که در بازی قبلی خود برابر اسکاتلند به تساوی 2 بر 2 رسیده بود، اینبار برابر یونان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

*تابلوی نتایج

برزیل – 4 – پاناما صفر

سوئیس 2 – پرو صفر

چک یک – اتریش 2

یونان صفر – نیجریه صفر

مکزیک صفر – بوسنی یک

به گزارش ایسنا ، در ادامه بازی های دوستانه ملی امشب نیز چند دیدار برگزار می‌شود که برنامه آن به شرح زیر است:

هلند – ولز

الجزایر – رومانی

مجارستان – آلبانی

ایتالیا – لوکزامبورگ

اکوادور – انگلیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها