قاتلانی که هرگز به دام پلیس نیفتادند

از خفته‌ شوم تا هیولای فلورانس

اغلب قاتلان سریالی به گونه‌ای مرتکب جنایت می‌شوند که سرنخی از خود به جا نمی‌گذارند و پرونده‌هایشان برای همیشه باز می‌مانند.
کد خبر: ۶۷۹۸۱۷
از خفته‌ شوم تا هیولای فلورانس

قاتلان سریالی به طور اتفاقی قربانیانشان را انتخاب می‌کنند و آنان را بدون به جا گذاشتن سرنخی از خود برای کارآگاهان و افسران پلیس به قتل می‌رسانند.

در سراسر جهان برخی از این قاتلان سریالی این جنایات را به قدری دقیق و حساب‌شده انجام دادند که هرگز به دام پلیس نیفتادند.

سایت نیوز در گزارش جدید خود اسامی و عناوین برخی از این قاتلان سریالی خطرناک و مخوف را معرفی کرده که هرگز به مجازات جنایات خود نرسیدند و در هیچ دادگاهی نیز محاکمه نشدند:

کلکسیونر استخوان در «وست مسا»

در پرونده این قاتل سریالی که به کلکسیونر استخوان شهرت پیدا کرد، 11 زن در فاصله سال‌های 2003 تا 2005 میلادی کشته شده‌اند. جوان‌ترین این قربانیان 15 سال و مسن‌ترین آنان 32 سال سن داشت و بقایای اجساد این قربانیان در سال 2009 میلادی در صحرایی نزدیک «البوکرکی» در ایالت نیومکزیکوی آمریکا پیدا شد اما هیچ شاهد، مظنون و مدرکی در رابطه با این قتل‌ها وجود ندارد.

قاتل پرستاربچه

در این پرونده قاتل مخوف به کشتن دست‌کم چهار کودک در ایالت میشیگان آمریکا در دهه 1970 میلادی اقدام کرد. متهم با ربودن کودکان و نگهداری از آنان برای مدت حداکثر دو هفته، قربانیانش را به طرز وحشیانه‌ای خفه می‌کرد یا به دار می‌آویخت. هرچند این پرونده چندین مظنون داشت اما پلیس هرگز آن را مختومه اعلام نکرد.

قاتل رنگین‌کمان

در سال‌های 2007 و 2008 میلادی، 13 مرد در منطقه‌ای از برزیل به قتل رسیدند. تمامی این قربانیان بین 20 تا 40 سال سن داشتند و با شلیک گلوله به ناحیه سرشان به قتل رسیده بودند. در همسایگی این منطقه چندین مورد مشابه آدم‌کشی رخ داد که احتمالا مربوط به همین پرونده بوده اما پلیس هرگز نتوانست جانی اصلی را پیدا کند و هیچ کس در رابطه با این جنایات محکوم نشد.

قاتل زودیاک

در این پرونده دست‌کم پنج تن به قتل رسیدند که با دیگر پرونده قتل‌های سریالی متفاوت بوده زیرا قاتل رمزنوشته‌هایی را به رسانه‌های محلی کالیفرنیای شمالی می‌فرستاده است. این قاتل سریالی هرگز به دام پلیس نیفتاد اما ادعاهای بسیاری در مورد هویت این قاتل وجود دارد از جمله کتاب جدیدی که به تازگی توسط «گری ال استوارت» نگاشته شده و این نویسنده مدعی است که پدرش قاتل «زودیاک» بوده است.

قاتل سنگی

در این پرونده بیش از 12 فرد بی‌خانمان هندی طی شش ماه با ضربات مرگبار سنگ به سرشان به قتل رسیدند. این آدم‌کش به دلیل روشی که برای گرفتن جان قربانیانش انتخاب کرده بود به این نام شهرت یافت اما هرگز ردی از او پیدا نشد. با این حال برخی معتقدند که این قتل‌ها به دست یک نفر انجام نمی‌گرفته و احتمالا قاتل سنگی، همدست داشته است.

خفته‌ شوم

اگرچه در مورد این پرونده قتل‌های سریالی، فرد مظنونی به نام «لونی فرنکلین» دستگیر شد اما این مظنون هیچ وقت مورد محاکمه قرار نگرفت. بنابر این گزارش در این پرونده 10 مورد قتل از سال 1985 تا 2007 میلادی در لس‌آنجلس اتفاق افتاده و قاتل پس از وقفه‌ای 14 ساله مجدد دست به این جنایات زده است.

قاتل نهم فوریه

در این پرونده تعداد قربانیان قابل توجه نیست اما از آنجا که در یک تاریخ اتفاق افتاده مورد توجه است. در سال 2006 میلادی پلیس ایالت «یوتا» جسد یک زن باردار را که بر اثر خفگی کشته شده بود در آپارتمانش پیدا کردند. دو سال بعد نیز در همین تاریخ یک فرد دیگر به همین شیوه به قتل رسید. اما این معما هرگز حل نشد.

هیولای فلورانس

قاتل در این پرونده به قتل 16 نفر در «فلورانسِ» ایتالیا که معمولا زوج بودند، اقدام کرده است. بنابراین گزارش، قاتل در فاصله اواخر دهه 1960 و اواسط دهه 1980 میلادی با یک اسلحه، قربانیان خود را به قتل رسانده است. در رابطه با این پرونده چندین نفر دستگیر شده و مورد بازجویی قرار گرفتند اما اتهام آنان هیچگاه تایید نشد.

«جانِ» بایبلی

در این پرونده سه نفر در سال 1969 میلادی در شهر گلاسکوی اسکاتلند پس از آنکه مورد تجاوز قرار گرفته بودند بر اثر خفگی جان خود را از دست دادند. علت نامیدن این قاتل سریالی با چنین عنوانی این بوده که او خود را به خواهر سومین قربانیش «جان» معرفی کرد و برای او برخی از قطعات کتاب مقدس (بایبل) را نقل کرد.

جکِ قاتل

در این پرونده که سال 1888 میلادی در یکی از مناطق فقیرنشین لندن آغاز شد قربانیان از ناحیه گلو، صورت و شکم دچار جراحت شده و در برخی از آنان، قاتل اقدام به خارج کردن اعضای داخلی بدن قربانیانش کرده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها