معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه در ارتباط با نشست کارشناسی ایران و 1+5 که قرار است در حاشیه نشست شورای حکام در وین برگزار شود، گفت: در این نشست‌ها جزئیات فنی مباحث مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوان به لحاظ فنی راه‌‌حلی‌هایی را پیدا و یا دیدگاه‌ها را به هم نزدیک کرد و بعد تصمیم‌گیری‌ها در سطح سیاسی انجام شود.
کد خبر: ۶۷۹۷۸۶
بررسی جزئیات فنی در نشست کارشناسی ایران و 1+5

سید عباس عراقچی ظهر امروز در حاشیه تجدید میثاق مسئولان وزارت امور خارجه با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار داشت: سیاست‌های وزارت امور خارجه در راستای سیاست‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) و در جهت منویات رهبر معظم انقلاب است و ما بر ادامه دادن این راه پرعظمت مصمم هستیم.

معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه در ارتباط با سیره و آرمان‌های امام خمینی (ره) عنوان کرد: امام خمینی (ره) به تمام مردم جهان درس وحدت امت‌های اسلامی و استکبار ستیزی را آموخت.

عراقچی در ارتباط با نشست کارشناسی 1+5 که قرارست در حاشیه نشست شورای حکام در وین برگزار شود اظهار داشت: این نشست یک نشست معمولی است که در بین مذاکرات سیاسی مرتباً این نشست‌های کارشناسی برگزار شده است.

معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت امور خارجه در ارتباط با جزئیات این نشست گفت: در این نشست‌ها جزئیات فنی مباحث که اتفاقاً خیلی هم زیاد است مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوان به لحاظ فنی راه‌ حلی‌هایی را پیدا کرد و یا دیدگاه‌ها را به هم نزدیک کرد و بعد تصمیم‌گیری‌ها در سطح سیاسی انجام شود.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها