عراقچی: مذاکرات به نتیجه نرسد، کار سخت‌تر می‌شود

عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران با بیان این‌که ما در بازی برد ـ برد هیچ امتیازی به غربی‌ها نداده و نخواهیم داد، گفت: اگر مذاکرات تا سی‌ام تیر به نتیجه نرسد، کار سخت‌تر می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۶۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حزب موتلفه اسلامی، سیدعباس عراقچی در اجلاس دبیران استان‌های سراسر کشور این حزب اظهار کرد: آنچه ما در مذاکرات با 1+5 می‌پذیریم، فقط انجام برخی اقدامات اعتمادساز و پاسخ به ابهامات است تا این‌که اطمینان حاصل شود برنامه نظامی هسته‌ای در کار نیست. وی تاکید کرد: موضوع مذاکرات یک موضوع ملی و متعلق به مجموعه نظام و نه‌فقط دولت است.

وی تاکید کرد: مذاکرات با غربی‌ها نه شکست خورده و نه به بن‌بست رسیده است. مذاکرات ادامه دارد گرچه هنوز به پیشرفت ملموسی نرسیده‌ایم که البته غیرطبیعی نیست. عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در پاسخ به این پرسش که موضوع تحریم‌ها به مذاکرات گره نخورد، گفت: این‌که مقابله با تحریم‌ها به مذاکرات گره نخورد، اصلی کاملا صحیح است که دولت باید در پی آن باشد.عراقچی با اشاره به فرجام مذاکرات هسته‌ای و احتمال عدم دستیابی به توافق افزود: هرچند می‌شود شش ماه دیگر مذاکرات را ادامه داد، به اعتقاد من طولانی شدن مذاکرات به نفع نیروهای خارجی مخالف توافق ژنو است که در پی ایجاد تنش در منطقه هستند و می‌خواهند این توافق به سرانجام نرسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها