از تولیدات حوزه ی هنری انقلاب اسلامی بوشهر ؛

"بی بی مریم" در هفته ی بوشهر

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به جایگزینی فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و باتو» به جای «طبقه حساس» در جلسه امروز شورا عنوان کرد از این پس پخش و چاپ بلیت نیم بهای فیلم‌ها منوط به اجازه از سینمای نمایش دهنده فیلم و مطرح شدن در شورای صنفی نمایش خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۷۸۹۹
شرایط پخش بلیت نیم‌بهای فیلم‌ها

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آخرین مصوبات جلسه امروز این شورا گفت: در جلسه امروز قرار بر این شد تا از چهارشنبه 7 خرداد ماه فیلم «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی روح الله حجازی جایگزین فیلم «طبقه حساس» کمال تبریزی در گروه سینمایی استقلال شود.

وی ادامه داد: همچنین قرارداد اکران فیلم سینمایی «پنجاه قدم آخر» کیومرث پوراحمد به جای فیلم سینمایی «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی در گروه سینمایی فرهنگ به ثبت رسید. هر زمان که فروش فیلم هادی به کف فروش برسد «پنجاه قدم آخر» جایگزین آن خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش متذکر شد: همچنین در جلسه امروز شورا مقرر شد که چاپ و پخش بلیت نیم بها قبل از موافقت کتبی سینمای نمایش‌دهنده فیلم غیرقانونی است و بعد از اخذ مجوز از سینماها این اقدام در شورا مطرح و در مورد آن تصمیم گیری صورت می‌گیرد.

فرجی در پایان صحبتهایش عنوان کرد: همچنین با توجه به اینکه 10 هفته از اکران فیلم های «چ»، «معراجی‌ها»، «طبقه حساس»‌ و «خط ویژه»‌ می گذرد، قرار بر این شد تا این فیلمها تعویض شوند.

در حال حاضر فیلم‌های «زندگی جای دیگری است»‌ در گروه فرهنگ، «پنج ستاره» در گروه آفریقا، «اشباح» در گروه آزادی و «متروپل» در گروه قدس اکران هستند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها