محمد مصلحی از تنکابن: با ویندوز 8 کار می‌کنم و در قسمت مترو، برنامه‌های بسیاری را از قسمت استور ویندوز 8 دانلود کرده‌ام که تمام آنها تحت استارت ویندوز 8 اجرا می‌شود. بنده تمام اطلاعات بسیار مهم و مورد نیاز خود را در این برنامه‌ها ذخیره کرده‌ام. (برای مثال تمام رمزهای عبور خود را در برنامه پسوردبوک و بسیاری از اطلاعات را در برنامه استیکی‌نوت ذخیره کرده‌ام)
کد خبر: ۶۷۰۲۵۳

می‌خواهم بدانم چطور می‌توانم تمام این برنامه‌ها و حتی بازی‌های اختصاصی دانلود شده برای ویندوز 8 را بدون حذف شدن اطلاعات آن به ویندوز 8.1 انتقال دهم. در واقع چطور می‌توانم از برنامه‌ها بک‌آپ بگیرم؟

به شما توصیه می‌کنیم قبل از هرگونه به‌روزرسانی از همه اطلاعات خود در سیستم‌عامل، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. همان‌طور که می‌دانید با به‌روزرسانی به ویندوز 8.1، اطلاعات نرم‌افزارهای دانلود شده از استور حذف می‌شود، اما شما می‌توانید پس از به‌روزرسانی به ویندوز 8.1 دوباره این نرم‌افزارها را روی رایانه خود نصب کنید. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند اطلاعاتی است که قبلا در آنها ذخیره کرده‌اید. توجه داشته باشید بسیاری از نرم‌افزارهایی که برای ذخیره اطلاعات به‌کار می‌روند (مانند پسوردبوک) قابلیتی با عنوان Import (وارد کردن) و Export (استخراج) دارد که با کمک آنها می‌توانید از اطلاعات ذخیره شده یک نسخه پشتیبان تهیه و پس از نصب مجدد نرم‌افزار، اطلاعات را در برنامه وارد کنید. در صورتی‌که برنامه‌ای از این قابلیت نیز پشتیبانی نکند و برای شما از اهمیت بسیاری برخوردار باشد، می‌توانید با جستجو در اینترنت محل ذخیره‌سازی فایل‌های نرم‌افزار را پیدا کرده و با جایگزین کردن فایل‌های قبلی با فایل‌های جدید، اطلاعات ذخیره شده را به برنامه برگردانید.

طاها سامی: من یک فلش‌مموری اچ‌پی 32 گیگابایتی دارم. مدتی است هیچ فایلی را نه از آن حذف و نه به آن اضافه کرده‌ام، اما وقتی آن را به رایانه وصل می‌کنم با پیغام رایت پروتکت (Right Protect) مواجه می‌شوم. لطفا روشی برای حل مشکل و نرم‌افزار موردنیاز را معرفی کنید.

پیش از هر چیز باید مطمئن شوید فلش‌مموری شما اصل است؛ زیرا متاسفانه بسیاری از دستفروشان فلش‌مموری‌های قلابی را با حجم‌های غیرواقعی به قیمت ارزان می‌فروشند که این فلش‌ها علاوه بر این‌که از حجم عنوان شده برخوردار نیستند، تقریبا پس از چند روز استفاده از کار می‌افتند. در صورتی که از اصل بودن فلش‌مموری خود مطمئن هستید باید در ابتدا آن را روی رایانه‌های دیگر نیز آرمایش کنید تا مشخص شود درگاه یو.‌اس.‌بی رایانه شما با مشکل مواجه است یا فلش‌مموری‌تان آسیب دیده است. در صورتی‌که فلش روی دستگاه‌های دیگر مشکلی نداشت، باید با ابزارهای ویروس‌یاب رایانه را بررسی کنید، شاید آلودگی به یک بدافزار موجب قطع دسترسی شما به فلش شده باشد.

در غیر این‌صورت چنانچه مشکل از فلش‌مموری باشد، می‌توانید با استفاده از ابزارهای Low level Format که اغلب از سوی هریک از سازندگان حافظه‌های فلش باتوجه به مدل فلش در اختیار کاربران قرار می‌گیرد، فلش را یک‌بار به‌طور کامل فرمت کرده و همچون روز اول به استفاده از آن بپردازید. (برای دریافت این نرم‌افزارها باید به بخش دانلود یا پشتیبانی در سایت سازنده فلش‌مموری مراجعه کنید)

علی غفاری از آذربایجان شرقی: لطفا برنامه‌ای معرفی کنید که با آن بتوان براحتی و بدون مراجعه به سایت ارائه‌کننده خدمات آپلود، فایل آپلود کرد.

از آنجا که این سایت‌ها به‌طور مستمر در حال به‌روزرسانی و تغییر تنظیمات خود هستند، نرم‌افزاری که به‌طور مناسب بسیاری از آنها را پوشش دهد و با آنها سازگار باشد، وجود ندارد. اما شما می‌توانید از نرم‌افزارهای ارائه شده در هر یک از سرویس‌های موردنظر بهره‌مند شوید. به‌عنوان مثال با مراجعه به بخش برنامه‌ها در سایت Rapidshare.com می‌توانید نرم‌افزار مربوط به این سایت برای آپلود فایل را دریافت کرده و هرگاه نیازمند آپلود فایل بودید، فایل موردنظر را در یک درایو مجازی مربوط به این سرویس، روی رایانه خود قرار دهید.

https:‌/‌‌/‌rapidshare.com‌/‌apps

جمال از اهواز: گوشی من LG E405 است. گوشی را روت کردم؛ خیلی هم عالی بود و توانستم برنامه‌ها را به حافظه داخلی ببرم، ولی بعد از مدتی که به بازیابی کارخانه اقدام کردم نتوانستم برنامه‌ها را به حافظه داخلی ببرم. سوپر یوزر اجازه نمی‌دهد. از برنامه LINK TO SD استفاده می‌کردم ولی اکنون با خطای MUST BE SUID TO WORK PROPERLY مواجه می‌شوم. لطفا راهنمایی کنید.

مشکل شما مربوط به روت دستگاه است. برای رفع این مشکل چنانچه حرفه‌ای باشید باید پس از اتصال دستگاه به رایانه در حالت USB Debug و اجرای خط فرمان در ویندوز (اجرای CMD) به پوشه platform-tools در android-sdk مراجعه کنید. چنانچه نام این پوشه‌ها را تغییر نداده و آنها را در روت درایو D قرار داده باشید، پس از مراجعه به درایو D در خط فرمان دستور زیر را وارد کنید:

cd android-sdk ‌/‌platform-tools

در ادامه باید با وارد کردن دستور زیر، سطوح دسترسی به پوشه busybox را اصلاح کنید تا آن خطا رفع شود:

chmod 4755 ‌/‌bin‌/‌busybox

علی خور‌سند از نی‌ریز فارس: من از برنامه Xilisoft HD Video Converter برای تبدیل فرمت استفاده می‌کنم. اما چون سریال برنامه را ندارم، نمی‌توانم به‌طور کامل از آن استفاده کنم. اگر امکان دارد برنامه‌ای رایگان شبیه این برنامه را معرفی کنید.

یکی از برنامه‌های قدرتمند و رایگان برای انجام این کار Format Factory نام دارد. این نرم‌افزار از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند و برای دانلود آن می‌توانید به این لینک مراجعه کنید:

http:‌/‌‌/‌www.pcfreetime.com‌/‌download.html

داوود احمدی: من دیکشنری بابیلون نصب کردم، اما هر بار که ویندوز اجرا می‌شود، پیغام خطایی در اجرای
babylonDocTranslation64PI.dll به‌نمایش درمی‌آید. من از ویندوز 7 ویرایش 64 بیت استفاده می‌کنم و با این شرایط نیز بابیلون کار می‌کند، اما نمایش پیغام خطا با هربار اجرای ویندوز آزاردهنده است. ویندوز را نیز تغییر داده‌ام و حتی نسخه‌های قبلی بابیلون را نصب کردم، اما دوباره با این پیغام مواجه می‌شوم.

اجرای این فایل به دلایل مختلف برای بسیاری از کاربران با مشکلاتی همراه است. برخی از این مشکلات ناشی از نصب نرم‌افزارهای امنیتی است و برخی دیگر فعالسازی‌نکردن و نصب صحیح این فایل روی سیستم‌عامل. برای رفع مشکل نیز چند روش احتمالی ارائه شده است که به‌دلیل حجم طولانی نمی‌توانیم آنها را در این بخش برای شما شرح دهیم. شما می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، هریک از روش‌های ذکر شده با عنوان Step 1 الی Step 10 را بررسی و تست کنید. مطمئنا یکی از این روش‌ها مشکل شما را حل خواهد کرد.

http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌jY27EE

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها