2 تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران فینالیست‌های سوپرلیگ بسکتبال، با هفت مسابقه‌ای شدن سری فینال موافقت کردند.
کد خبر: ۶۶۷۵۴۰
فینال لیگ برتر بسکتبال، 7 مسابقه‌ای شد

با وجود علاقه فدراسیون بسکتبال و سازمان تیم‌های ملی به برگزاری فینال به صورت 3 برد از 5 مسابقه، دو باشگاه پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران تصمیم گرفتند که مرحله فینال این فصل سوپرلیگ به صورت 4 برد از 7 مسابقه برگزار شود.

بعد از تصویب تعداد بازیها، نمایندگان دو تیم بر سر زمان برگزاری مسابقات وارد بحث شدند. باشگاه پتروشیمی بر شروع سری فینال از 11 اردیبهشت اصرار داشتند و در سوی مقابل باشگاه مهرام بر شروع بازیها از روز شنبه 13 اردیبهشت و قرار دادن یک روز استراحت میان دو بازی اول و دو بازی دوم اصرار داشتند.

در نهایت تاریخ شروع فینال روز پنجشنبه 11 اردیبهشت تعیین شد.

تاریخ و میزبانی مسابقات فینال به شرح زیر است:

بازی اول: پنجشنبه 11 اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندرامام در ماهشهر

بازی دوم: جمعه 12 اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندرامام

بازی سوم: دوشنبه 15 اردیبهشت به میزبانی مهرام در تهران

بازی چهارم: سه شنبه 16 اردیبهشت به میزبانی مهرام در تهران

در صورت کشیدن تکلیف تیمها به بازیهای پنجم، ششم و هفتم نیز برنامه این سه دیدار به این شکل خواهد بود:

بازی پنجم: جمعه 19 اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندرامام

بازی ششم: دوشنبه 22 اردیبهشت به میزبانی مهرام در تهران

بازی هفتم: پنجشنبه 25 اردیبهشت به میزبانی پتروشیمی بندرامام

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام نیز نکته ای را در مورد تمرین تیمها به فدراسیون گوشزد کرد. با توجه به همگانی بودن سالن آزادی، تیم پتروشیمی به صورت نامحدود امکان گرفتن این سالن را دارند اما در ماهشهر تیم مهرام تنها یک ساعت در سالن پتروشیمی امکان تمرین پیدا می کند.

هاشمی خواستار جلوگیری از تمرین پتروشیمی در سالن آزادی بیشتر از یک ساعت در روز قبل از مسابقه شد اما در نهایت دو تیم موافقت کردند که زمان تمرین مهرام در ماهشهر نیز افزایش پیدا کند.

ساعت برگزاری مسابقات فینال نیز ساعت 17 تعین شد به استثنای بازیهایی که پخش مستقیم تلویزیونی دارند و باید با صدا و سیما هماهنگ شوند.

باشگاه مهرام همچنین از هر دو مربی درخواست داشت که بازیها را به سمت بازی فیزیکی نکشند تا بازیکنان ملی آسیب نبینند از طرفی از کمیته داوران هم خواستار صحبت با داوران فینال شد تا تحت تاثیر بازیکن و شرایط قرار نگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها