همان‌طور که امیر قلعه‌نویی دوست دارد فصل آینده در استقلال بماند طبعاً علی دایی هم بدش نمی‌‌آید در پرسپولیس ماندنی شود.
کد خبر: ۶۶۷۵۱۸
دایی چگونه به پرسپولیس فکر می کند؟

نه اینکه تیم‌های دیگر این دو مربی را نخواهند، نه اصلاً این‌طور نیست. امیر قلعه‌نویی را می‌دانیم که همین حالا چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ‌برتری دارد و شک نداریم اگر کمی شل بیاید یکی از این تیم‌ها او را خواهد برد. در اینجا پیشنهاد داشتن مهم نیست. بحث اصلی این است که از پرسپولیس و استقلال بهتر نمی‌شود در این فوتبال پیدا کرد. مثلاً علی دایی کجا برود بهتر از پرسپولیس؟ او دو فصل در راه‌آهن بود اما حضور دوباره‌‌اش در پرسپولیس نشان داد که مردی در اندازه‌های دایی هم چقدر به برند پرسپولیس نیاز دارد.

دایی بی‌گمان دوست دارد در پرسپولیس بماند اما آیا او از خودش سؤال کرده با چه شرایطی این ماندن مقدور خواهد بود؟ پرسپولیس باشگاهی است بدهکار و نابسامان که اگر یک خریدار درست و حسابی پیدا نکند اساساً به عنوان یک باشگاه ورشکسته شناخته می‌شود. از پرسپولیس در این صورت تنها یک نام خشک و خالی باقی می‌ماند و البته خاطراتی که هرگز فراموش نخواهند شد. با این حال باید تکلیف این باشگاه را مشخص کرد تا علی دایی کمی به خودش بیاید و برای فصل بعد برنامه‌‌ریزی کند. او همین حالا که مثلاً می‌خواهد سرمربی پرسپولیس باشد، نمی‌داند در ادامه راه کدام بازیکنان را در اختیار دارد. دایی خبر ندارد کدام بازیکن را می‌تواند به خدمت بگیرد و باید عذر چند بازیکن را بخواهد، تمریناتش را کی و چه وقت آغاز کند، برای لیگ‌برتر و جام‌حذفی فصل آینده چه برنامه‌هایی داشته باشد و اساساً چگونه تیمش را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

می‌دانیم علی دایی دوست دارد در پرسپولیس بماند و لااقل یک جام در فصل آینده بگیرد اما باید دید در این پرسپولیس کم‌بودجه و ظاهراً بی‌برنامه، او می‌تواند یک تیم جوان را برای فصل بعد ببندد؟ پرسپولیس دیگر میلیارد میلیارد پول ندارد. حتی معلوم نیست که این باشگاه بتواند قرارداد سنگین خود دایی را بپردازد، چه رسد به اینکه با بازیکنان دایی تسویه‌حساب کند! در چنین اوضاع و احوالی آیا دایی بازهم دوست دارد در پرسپولیس ماندنی شود یا احیاناً به پیشنهاد تیم‌های دیگر فکر می‌کند؟

فیفادی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها