حضور دو فوتبالی در ترکیب هیات مدیره جدید پرسپولیس با توجه به سابقه رفاقت شان با علی دایی ، می تواند برای سرمربی پرسپولیس برای ادامه کار اطمینان بخش باشد .
کد خبر: ۶۶۷۶۹۴
علی دایی با این شرط می ماند

به گزارش جام جم ورزشی ، حضور دکتر محمد زادمهر که طی این سالها با علی دایی سابقه دوستی خوبی داشته و حتی در راه آهن نیز با یکدیگر سابقه همکاری داشته اند از یک سو به همراه حمید استیلی ، وزنه خوبی برای حمایت از برنامه های دایی برای ماندن در راس کادر فنی پرسپولیس هستند .

با این حال به نظر می رسد که تنها شرط ماندن علی دایی در راس کادر فنی پرسپولیس منوط به این است که او از خیر قرارداد میلیاردی اش با مدیر عامل سابق پرسپولیس گذشته و با رقمی منطقی و معقول با پرسپولیس قرارداد تازه همکاری منعقد کند . این در شرایطی است که وزارت ورزش نیز اعلام کرده نمی خواهد اجازه عقد قراردادهای میلیاردی را به اهالی فوتبال بدهد .

البته دایی دیروز و پیش از آنکه ترکیب جدید هیات مدیره پرسپولیس از سوی وزارت ورزش اعلام شود ، اعلام کرد که قراردادش با باشگاه پرسپولیس سه ساله است و کسی نمی تواند حکم به رفتن او از پرسپولیس بدهد . به هر حال باید صبر کرد و دید با انتخاب مدیر عامل جدید پرسپولیس ، چه شرایطی پیش روی علی دایی قرار می گیرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
دایی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
۰
۰
مردم دیگر دایی را خوب شناختند دایی خود آن خاطراتش با تیم ملی سال 96 و جام جهانی 98 و گل هایی كه دل مردم را شاد و خرسند می كرد را خود با دستان خود خاك كرد دایی شرطش اول پول است و پول و دیگران هیچ و پوچ
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها