وزیر اقتصاد احمدی نژاد می گوید افرادی که آن روز در مسند امور نبودند و اطلاعات نداشتند تحلیل های کتابی ارائه می کردند این افراد چون امروز باید پاسخگو باشند دیگر حرفی از یکسان سازی نمی زنند.
کد خبر: ۶۶۷۰۹۲
واکنش وزیر احمدی نژاد به عملکرد روحانی

به گزارش نامه نیوز، سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت دهم در گفت وگو با هفته نامه تجارت فردا گفت: چطور ممکن است خزانه خالی باشد و بعد در حالی که در بودجه پیش بینی سبد کالا نشده منابع اضافه ای هم برای این طرح علاوه بر هزینه های معمولی اختصاص داده شود؟

وی افزود: بابک زنجانی با آدم های درجه یک این دولت عکس دارد و جایزه گرفته است. حالا اگر فرض کنیم این فرد در دولت قبل معاملات نفتی داشته است، وزیر نفت دولت قبل هم در حال حاضر از دولت فعلی حکم دارد و با آن همکاری می کند. قبل از این که دولت فعلی موضوع بابک زنجانی را رسانه ای کند وزارت نفت آقای قاسمی برای این فرد تشکیل پرونده داد.

اصلاح طلبان به دنبال رقابت احمدی نژاد و روحانی

عباس سلیمی نمین در گفت و گو با سایت فردا با بیان اینکه اصلاح طلبان مایل به رقابت با احمدی نژاد هستند گفت: جناح اصلاح طلب مایل است رقابتی بین احمدی نژاد و روحانی ایجاد کنند. در این خصوص قرائن نشان می دهد که رسانه های متمایل به جناح اصلاحات نیز برای این امر زمینه سازی می کنند که دایره رقابت را اینگونه شکل دهند.

وی افزود:هر جریانی که بتواند رقیب خودش را خودش انتخاب کند بسیار در مسائل سیاسی موفق خواهد بود. عملکرد آقای احمدی نژاد در اواخر دولتش، کمک شایان توجهی به مطرح شدن جریان آقای هاشمی رفسنجانی کرد. طبیعتا اگر این دایره ادامه پیدا کند مرتب قدرت بین این دو جناح دست به دست خواهد شد. از سوی دیگر نیز شباهت های زیادی بین اطرافیان آقای احمدی نژاد در زمینه مبانی فکری و روش های سیاسی با جریان اصلاحات وجود دارد.

سلیمی نمین در پاسخ به این پرسش که جریان احمدی نژاد به اصلاح طلبان نزدیک است یا به اصولگرایان اظهار کرد: پدیده آقای مشایی را می توان به اصلاح طلبان نزدیک تر دانست. ضمن اینکه مواضع مختلفی که مشایی در سال های آخر ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد اتخاذ کرد چه در ارتباط با اسرائیل و چه در ارتباط با مسائل دیگر، درمی یابیم که این نکته بی پشتوانه سندی نیست.

بزرگترین تهدید جریان اصلاحات

عنصر خاکستری اصلاحات در جلسه مشترک مجمع روحانیون و بنیاد باران، بزرگترین تهدید جریان اصلاحات را عدم تمایل روحانی برای ارائه لیست مشترک و تک روی عارف در انتخابات آینده دانسته است. وی تاکید کرده من در عقل سیاسی اصلاح طلبانی که با خوش بینی از الان خود را پیروز انتخابات آینده می دانند شک دارم.

به گزارش مشرق، جلسه مجمع روحانیون که با حضور محمد خاتمی و خوئینی ها برگزار شد با این مصوبات همراه بود:1-ما باید اهل تعامل با نظام معرفی شویم نه تقابل 2-باید تلاش نماییم همه حرکات ما در چارچوب قانون اساسی تعریف شود.4-باید انسجام نیروهایمان را حفظ نماییم و آنها را از تندروی بر حذر داریم.4 -برای انتخابات مجلس و خبرگان باید افرادی را انتخاب کنیم که مورد استقبال طیف گسترده ای از نیروهای سیاسی قرار بگیرند و شورای نگهبان روی آنها حساسیتی نداشته باشد.5-همانگونه که دیگران را نقد می کنیم باید نقد خود را هم در دستور کار قرار بدهیم.

ادامه فضاسازی‌ آمریکا علیه ایران

سخنگوی فارسی زبان وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر در ادامه موج فضاسازی‌های غرب علیه ایران در مورد وقایع اخیر بند 350 زندان اوین،‌ بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ آلن ایر روز شنبه در صفحه فیسبوک خود با انتشار بیانیه‌ای وقایع اخیر بند 350 زندان اوین را محکوم کرد.

هفته گذشته برخی از سایت‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب به ویژه بی‌بی‌سی فارسی در راستای اهداف ضد ایرانی خود از درگیری میان مأموران زندان اوین و زندانیان امنیتی بند 350 خبر داده و این خبر کذب به وسیله مقامات قضایی کشور به شدت تکذیب شد.

در بازرسی انجام شده از این دو اتاق تعداد زیادی سیم‌کارت تلفن همراه، USB، MP۳، باتری، مموری، شارژر موبایل و... کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها