33 اتوبوس برقی در راه پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از احیای خطوط برقی اتوبوسرانی در پایتخت خبر داد و گفت: 33 اتوبوس برقی سال جدید به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می‌شود.
کد خبر: ۶۶۲۱۱۶

پیمان سنندجی در گفت‌وگو با مهر با بیان این‌که بر اساس برنامه پنج ساله حمل و نقل ما باید به سمت حمل و نقل پاک و سبز برویم که ما در تلاشیم این خطوط را احیا کنیم، افزود: ما مجبوریم از پتانسیل و امکانات گذشته در این زمینه استفاده کنیم، بنابراین این خطوط از محور انقلاب به سمت جنوب است.

وی در مورد مکان راه‌اندازی خطوط برقی گفت: در گذشته در خیابان 17 شهریور خطوط برقی داشته‌ایم که تلاش می‌کنیم این اتوبوس‌های جدید با استفاده از همان پتانسیل‌های گذشته خدمات‌رسانی کنند. سنندجی با اشاره به استقبال مردم از خط 9 بی‌آرتی واقع در بزرگراه امام علی(ع) تاکید کرد: بر اساس استفاده از کارت بلیت‌ها روزانه 30 هزار نفر از این خط استفاده می‌کنند که این آمار فقط مربوط به مسافرانی است که از کارت بلیت استفاده کرده‌اند و دیگر مسافران را دربرنمی‌گیرد.

وی با اشاره به افزایش اتوبوس‌های این خط بر اساس نیاز مسافران گفت: 82 اتوبوس که ده اتوبوس آن تک‌کابین و بقیه دوکابین است در این خط تردد می‌کنند.

ثبت‌نام همه مینی‌بوس‌های فرسوده

سنندجی با اشاره به آخرین وضع نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده در پایتخت گفت: تمام صاحبان مینی‌بوس‌های فرسوده برای نوسازی ثبت‌نام کرده و مینی‌بوس جدید خود را نیز انتخاب‌کرده‌اند.

وی تاکید کرد: مراحل اداری کار در حال جریان است و فراخوان و انتخاب مینی‌بوس‌ها انجام شده است.

وی در‌خصوص ورود خودروهای هیبریدی به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تصریح کرد: خرید اتوبوس برقی و هیبریدی یکی از اولویت‌های کاری ما در سال 93 است و بر این اساس ده‌دستگاه اتوبوس هیبریدی خریداری شده و در حال پیگیری برای ورود آنها به ناوگان هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها