به قلعه نویی علاقه ای ندارم

خبر انتقال آبی ها به پدیده تکذیب شد

مدیرعامل باشگاه پدیده مشهد می‌گوید که ابتدا باید هدف‌گذاری این باشگاه مشخص شده و پس از آن کارهای دیگر برای حضور در لیگ برتر انجام شود.
کد خبر: ۶۶۱۰۷۲
خبر انتقال آبی ها به پدیده تکذیب شد

جواد وطنخواه مدیر عامل پدیده مشهد که تیمش دیروز به لیگ برتر صعود کرد در خصوص اینکه گفته می‌شود پدیده پیش از صعود به لیگ برتر با امیر قلعه‌نویی به توافق رسیده و قرار است وی هدایت این تیم را بر عهده بگیرد، گفت: به هیچ‌وجه صحبتی با قلعه‌نویی نکرده‌ایم و این خبر که در میانه فصل منتشر شد شایعه‌ای بیش نبود. البته همشهری‌های خودمان به این مسئله دامن زدند تا برای پدیده حاشیه درست کنند که این اتفاق رخ نداد.

وی در پاسخ به این سؤال که علاقه‌ای به حضور قلعه‌نویی در تیم پدیده دارند یا نه؟ عنوان کرد: اگر بخواهم نظر شخصی‌ام را بگویم، علاقه‌ای ندارم اما این مسائل باید در هیئت مدیره مطرح شود و بعد از جلسه با هیئت مدیره در این خصوص تصمیم بگیریم. اصلا شاید با آقای میثاقیان ادامه دهیم. ابتدا باید هدف‌گذاری کنیم و بر اساس اهداف‌مان تیم را بچینیم.

وی در خصوص خبر پیشنهاد این باشگاه به مهدی رحمتی گفت: به دنبال این هستیم که یک تیم خوب برای فصل آینده ببندیم اما در حال حاضر نه با قلعه‌نویی، نه با رحمتی و نه با هیچ بازیکن دیگری صحبتی نکرده‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها