سلطان صحبت‌های شهریار را تأیید کرد

پروین: نمی‌خواهند تیم دایی و پرسپولیس قهرمان شود

سرمربی تیم راه‌آهن سورینت تاکید کرد که ۲ بازیکن با تجربه این تیم به هیچ عنوان به صورت عمدی از بازی مقابل پرسپولیس محروم نشده‌اند.
کد خبر: ۶۵۹۳۴۶
ابراهیم‌زاده: اعتقادی به محرومیت عمدی بازیکنانم ندارم

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پرسپولیس و راه‌آهن سورینت گفت: مسئله انگیزه‌ای و شرایط جدول مواردی است که باعث حساسیت این بازی شده است اما چیزی که در این راستا انگیزه بازیکنان راه‌آهن را زیاد می‌کند دیدار مقابل پرسپولیس و استقلال است چون در تیم‌هایی مانند راه‌آهن 4 بازی فقط پخش مستقیم می‌شود.

وی ادامه داد: برای بازی فردا بهادر عبدی و فرزاد آشوبی را به علت محرومیت و همچنین کریمی، قربانی و نوری را به علت مصدومیت در اختیار نداریم، هر چند که قربانی و نوری در تمرینات حضور دارند اما آمادگی لازم را برای بازی کردن ندارند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه محرومیت آشوبی و عبدی در بازی با پرسپولیس عمدی بوده است، اظهار داشت: من هیچ وقت به این مسائل فکر نمی‌کنم، چون بازیکنانم با تمام وجود بازی می‌کنند. باید بگویم که به این مسائل اعتقادی ندارم و نباید به این موضوع فکر کنیم. اتفاقاً نبودن برخی بازیکنان باعث می‌شود تا دیگران باانگیزه‌تر بازی کنند. من به بازیکنانم اعتقاد و ایمان دارم و می‌دانم که به خوبی برای راه‌آهن کار می‌کنند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال شانس چه تیمی برای قهرمانی در لیگ را بیشتر می‌دهد، تاکید کرد: من در مورد شانس صحبت نمی‌کنم اما با فوتبالی که فولاد ارائه می‌دهد حق دارد قهرمان شود، هرچند نمی‌توان پیش‌بینی کرد که در روزهای پایانی چه اتفاقی رخ می‌دهد.

وی درباره حضور بازیکنان جوان در تیمش و اینکه آنها چقدر می‌توانند تاثیرگذار باشند، گفت: مسلماً بازیکنان جوان آن تجربه‌ای که بازیکنان بزرگ‌تر دارند را ندارند و در بازی‌های مقابل پرسپولیس و استقلال بازیکنان باتجربه کمک بزرگی می‌کنند اما با توجه به اینکه تیم ما کار مجموعه‌ای انجام می‌دهد با کمی دقت و تمرکز می‌توانند موفق باشند.

سرمربی راه‌آهن سورینت در مورد شرایط مالی این باشگاه و اینکه آیا مالکیتش واگذار می‌شود، عنوان کرد: این مسائل مربوط به رئیس باشگاه است اما چیزی که می‌توانم بگویم این است که بازیکنانم نشان دادند در این شرایط چقدر به فکر فوتبال هستند. آنها پیش از عید پولی نگرفتند اما در اولین بازی سال جدید مقابل استقلال خوزستان خیلی خوب بازی کردند. من اعتقاد دارم باید به خواسته مردم احترام گذاشت و خواسته مردم این است که فوتبالیست‌ها در هر شرایط خوب بازی کنند و هم جوانمردانه به میدان بروند و هم به تعهدات‌شان عمل کنند. ما باید به این خواسته احترام بگذاریم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای فصل آینده در راه‌آهن ماندگار خواهد شد، گفت: اینکه می‌گویند من برنامه 3 ساله به باشگاه داده‌ام درست نیست. در همان ابتدای فصل به من پیشنهاد شد که این کار را انجام دهم اما چندی بعد گفتند که باید ببینیم چه می‌شود. فعلاً هم چیزی معلوم نیست که برای فصل بعد در راه‌آهن می‌مانم یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها