سلطان صحبت‌های شهریار را تأیید کرد

پروین: نمی‌خواهند تیم دایی و پرسپولیس قهرمان شود

کد خبر: ۶۵۹۴۶۵
پرسپولیس تنها تیم بدون باخت در بازی های خانگی فصل جاری

تیم فوتبال پرسپولیس تنها تیم بدون باخت در بازی خانگی فصل جاری رقابت های لیگ برتر بوده و بهترین عملکرد را از نظر کسب امتیاز در بین تیم های لیگ برتری در بازی های خانگی داشته است.

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس؛ تیم فوتبال پرسپولیس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر تنها تیمی بوده که در بازی های خانگی خود بدون باخت میادین را ترک کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب 11 برد و 3 مساوی و بدون باخت در بازی های خانگی فصل جاری میادین را ترک کرده و تنها تیم لیگ برتری است که در هیچ یک از بازی های خانگی اش شکستی را در کارنامه ندارد. پرسپولیس همچنین با کسب 36 امتیاز از نظر کسب امتیاز بهترین عملکرد را داشته است.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با یک باخت و کسب 33 امتیاز پس از پرسپولیس بهترین عملکرد را در بازی های خانگی داشته است. تیم فوتبال فولاد خوزستان در صورت برتری مقابل استقلال 36 امتیازی خواهد شد و تیم فوتبال پرسپولیس برای حفظ این عنوان خود به یک مساوی نیاز دارد هرچند که سرخپوشان برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه برتری مقابل راه آهن به میدان خواهند رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها