سردارسرلشکر سلیمانی :

ایران قادر به انجام هر کاری است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به عزم و اراده پولادین ملت ایران در برابر دشمنان گفت: دشمن از این غافل است که ایران با اتکا به اراده مردمی قادر به انجام هر کاری است.
کد خبر: ۶۵۸۹۲۴
ایران قادر به انجام هر کاری است

سرلشکر قاسم سلیمانی، در یاد‌واره 500 شهید شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر که ظهر امروز در مسجد جامع بم برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا (ص) اظهار داشت: با توجه به ایجاد سه شهرستان جدید، منطقه شرق استان کرمان رشد و توسعه می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه هیچ افتخاری در این عالم با‌لاتر از شهادت نیست، ابراز داشت: شهدای دفاع مقدس همچون حضرت امام خمینی (ره) از شخصیت بسیار تأثیرگذاری برخوردار بوده‌اند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه جنگ صدها شخصیت تأثیر‌گذار را در خود تربیت کرده است، افزود: جنگ به مدرسه بزرگ انسان‌سازی در کشور ما تبدیل شد.

وی ،جنگ را مکمل انقلاب اسلامی توصیف کرد و گفت: شهدا زنده ابدی تاریخ هستند و جنگ یک مدرسه بزرگ عشق، اخلاق، اخلاص و عرفان بود.

فرمانده سپاه قدس تصریح کرد: امام خمینی (ره) واژه «ما می‌توانیم» را در انقلاب تکثیر کرد و آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند انجام دهد.

سردار سلیمانی گفت: دشمن گمان کرده ایران مانند افغانستان و پاکستان است، اما غافل از اینکه این کشور با اتکا به اراده مردم قادر به انجام هر کاری است که دشمنان را نابود کند.

وی با بیان اینکه شهدای دفاع مقدس مانند حضرت امام خمینی (ره) از شخصیت تاثیرگذاری برخوردار بوده‌اند، خاطرنشان کرد: امام راحل مانند خورشیدی درخشان در دل رزمندگان تأثیرگذار بوده و صدها شخصیت تاثیرگذار را تربیت کرده است.

سردار سلیمانی با اشاره به نامگذاری سال فرهنگ و اقتصاد گفت: استاندار کرمان به عنوان یک شخصیت توانمند می‌تواند تاکیدات مقام معظم رهبری را محقق کند.

وی به نامگذاری لقب دارالصابرین به بم توسط مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: امروز بم دارالشاکرین ایران هم هست و شرق استان کرمان با تقدیم 500 شهید و هزاران جانباز و رزمنده نشان داده‌اند که شایسته این لقب عظیم هستند.

سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای عمیقی دارد که بدون این دستاوردها ناقص است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما در 35 سال گذشته مسیری 500 ساله را طی کرد و توانست جهان اسلام را متحول کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها