معاون اول رئیس جمهور:

دولت به بخش خصوصی باور دارد

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه توجه دولت به بخش خصوصی در کشور بی سابقه است، گفت : جناب آقای رئیس جمهور و سایر اعضای دولت به این باور رسیده اند که برای عبور از مشکلات ،هیچ راهی جز تکیه به بخش خصوصی وجود ندارد.
کد خبر: ۶۵۸۵۲۳
دولت به بخش خصوصی باور دارد

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دکتر اسحاق جهانگیری در جریان سفر به شهرستان پیشوا که به منظور بازدید از واحدهای نمونه کشاورزی و دامداری انجام شده است، با حضور در مجتمع کشاورزی و دامپروری صفاری، از بخشهای مختلف این دامپروری بازدید کرد و در جریان میزان تولید و صادرات آن قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور همچنین درنشست صبحانه کاری که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، مدیرعامل صندوق توسعه ملی، فرماندار شهرستان پیشوا، رئیس کانون صنفی گاوداران کشور و مدیران مجتمع کشاورزی و دامپروری صفاری برگزار شد، با تاکید بر اینکه بخش کشاورزی و دامداری در جایگاه نخست تولید کشور قرار دارد، تصریح کرد: محصولات کشاورزی و دامپروری در اولویت نیازهای مردم بوده و هیچ دولتی نمی تواند در این محصولات محدودیت ایجاد کند.

وی در ادامه با اشاره به شرایط دشواری که دولت تدبیر و امید از آغاز کار با آن روبرو بود ،خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید برای عبور از این دشواری ها، برنامه ریزی می کرد تا بتواند مشکلاتی همچون رشد منفی اقتصادی، رکود و تورم را از میان بردارد.

جهانگیری با تاکید بر اینکه ظرفیت فراوانی برای رشد و توسعه در کشور وجود دارد گفت: این ظرفیت در بخش نیروی انسانی بسیار چشمگیر است که می توانیم با بهره گیری از این ظرفیت موانع و مشکلات را از پیش روی برداریم.

وی با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی می تواند در کشور معجزه کند، گفت: همه نیروهای انسانی و دانشگاهی باید احساس کنند که دولت به توانمندی آنها اعتماد دارد و به آنها اهمیت می دهد. دولت بر این باور است که باید از تمام سرمایه انسانی کشور در جهت تعالی و توسعه استفاده شود و هیچ کس نباید احساس کند که دولت به دلیل گرایشهای خاص سیاسی از خدمات و توانمندی های برخی نیروهای توانمند و کارآمد چشم پوشی می کند.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت مصمم است آرامش را به جامعه برگرداند خاطرنشان کرد: دولت از آغاز کار تلاش کرد به گونه ای عمل کند که جامعه متوجه بازگشت آرامش و ثبات به همه بخشها شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سیاستهای اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب نیز توجه ویژه ای به تولید داخلی و بخش خصوصی شده که این ظرفیت بسیار ارزشمندی برای فعالیت بخش خصوصی است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دولت برای خروج از رکود به تولید فکر می کند، تصریح کرد: بی تردید نظام بانکی کشور در سال 93 شرایط بهتری برای تولیدکنندگان فراهم خواهد کرد و صندوق توسعه ملی نیز منابع خوبی برای بخش خصوصی و تولیدکنندگان دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها