اسراری که با «ملا معاذ» دفن شد

درخواست امان نامه نفر دوم جیش العدل از ایران

یکی از 5 سرباز مرزبان کشورمان که از سوی گروهک تروریستی جیش العدل ربوده شده بودند به شهادت رسید و خانواده او را در سال جدید داغدار کرد.
کد خبر: ۶۵۷۸۱۸
آمادگی کامل ایران برای سرکوب گروهک تروریستی جیش العدل در پاکستان

سربازان کشورمان که حدود 3 ماه پیش از سوی گروهک تروریستی جیش العدل در مرز ایران و پاکستان ربوده شده بودند، تاکنون تلاش های دیپلماتیک و گفت وگوهای مقامات دو کشور به نتیجه نرسید و متاسفانه یکی از سربازان وطن به دست جنایت کاران تکفیری به شهادت رسید.

معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان شهادت جمشید دانایی‌فر یکی از مرزبانان ایرانی به دست گروهک جیش‌العدل را تایید کرد.

علی‌اصغر میرشکاری در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت مرزبانان گروگان گرفته شده توسط گروهک تروریستی جیش‌العدل ،گفت: آقای جمشید دانایی‌فر که تنها سرباز درجه‌دار بین 5 سرباز گروگان گرفته شده بود به شهادت رسیده است و خبر شهادت وی تایید شد.

شهادت مرزبان ایرانی توسط جیش العدل، بی پاسخ نخواهد ماند

در همین زمینه استاندار سیستان و بلوچستان با تائید شهادت جمشید دانایی فر به دست جنبش جیش العدل گفت: تلاش ما در این مدت این بود که چنین اتفاقی نیفتد و شهادت دانایی فر اثرات سوء در افکار عمومی خواهد داشت و بی پاسخ نخواهد ماند.

علی اوسط هاشمی با اشاره به اینکه تائید شهادت جمشید دانایی‌فر براساس منابع مورد وثوق بوده است اظهار کرد: تلاش ما در این مدت بر این بود که بتوانیم با کمک نیرو‌های بومی از بروز چنین اتفاقی جلوگیری کنیم و بتوانیم از آن بهره‌برداری کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سرنوشت چهار سرباز دیگری که در دست جنبش جیش العدل هستند تصریح کرد: این شرارت‌ها به استان سیستان و بلوچستان صدمه زده و منافع مردم استان را تحت تاثیر خود قرار‌ می دهد.

اوسط هاشمی گفت: منافع مردم استان سیستان و بلوچستان برای ما مهم تلقی می شود و تمام تلاش خود را برای این موضوع به‌کار بسته‌ایم.

آمادگی کامل ایران برای سرکوب گروهک تروریستی جیش العدل در پاکستان

در همین حال عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکره رئیس جمهور ایران با نواز شریف درباره وضعیت مرزبانان ایرانی گفت: در صورتی که دولت مرکزی پاکستان توان پیگیری این وضعیت را ندارد، ایران آمادگی سرکوب گروهک جیش العدل را دارد تا وارد عمل شود.

اسماعیل کوثری با اشاره به اینکه این گروهک تروریستی از طرف عربستان و کشور‌های این چنینی حمایت می شوند و پاکستان در مرز خودش در این منطقه کنترلی ندارد اظهار کرد: رئیس جمهور ایران در سفر خود به افغانستان که برای جشن نوروز می رود، باید به صورت جدی در جلسه مشترک با نواز شریف و رئیس جمهور افغانستان این موضوع را پیگیری کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به مذاکره رئیس‌جمهور ایران با نواز شریف درباره وضعیت مرزبانان ایرانی گفت:در صورتی که دولت مرکزی پاکستان توان پیگیری این وضعیت را ندارد، ایران آمادگی سرکوب گروهک جیش العدل را دارد تا وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه ما نمی توانیم بیشتر از این منتظر بمانیم تا این گروهک‌ها از مرز پاکستان وارد کشور ایران بشوند افزود: جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت مرزها کشور هزینه های بسیاری کرده است و کشور پاکستان باید اقدامات بسیار زیادی را در مرز پاکستان و ایران انجام دهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: خواسته رئیس جمهور ایران از نوازشریف باید این باشد که این موضع و چنین مسایلی در مرز ایران و پاکستان برای همیشه به صورت قطعی تمام شود.

کوثری با بیان اینکه باید بگوئیم که این مسئله در ایران از سوی مجلس شورای اسلامی، دولت، وزارت امور خارجه و تمام ارگان‌های کشور در حال پیگیری است خاطرنشان کرد: استان بلوچستان پاکستان ناامن است و از طرف دولت مرکزی زیرنظر حاکمیت نیست و در این حالت این گروهک‌ها و اشرار که از طرف عربستان و کشور‌های این‌چنینی حمایت می‌شوند دست به چنین شرارت‌هایی می‌زنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: دولت مرکزی پاکستان باید این گروهک‌ها را پاکسازی کند تا اینکه ارتباط ایران با پاکستان همچنان برقرار باشد.

وی افزود: دولت پاکستان در صورتی که نتواند در این‌باره کاری کرده و اگر نمی توانند اقدامی کند باید اجازه دهند تا ما وارد عمل شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: درصورتی که دولت پاکستان توانایی پاکسازی این گروه را ندارد، جمهوری اسلامی ایران این توانمندی را دارد تا آنها سرکوب کرده و این منطقه را پاکسازی کند.

گروهک تروریسی جیش‌العدل در وبلاگ رسمی خود اعلام کرده بود که جمشید دانایی‌فر را به شهادت رسانده است اما مقامات امنیتی استان سیستان و بلوچستان و معاون ا منیتی وزارت کشور این خبر را تایید نکرده بودند که سرانجام این خبر تایید شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷۰
سعید
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
با این وضعیت تكلیف اون 4 سرباز وطنمون هم مشخص
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
متاسفم برای این همه سهل انگاری چرا باید بعد از كشته شدن یكی از سربازا تازه به فكر بیافتیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
زودباشیدآنها حتمابه 4نفر دیگرهم رحم نمی كنند هرچه زودتر خودتان رابه آنها نشان دهید این جنایتكاران راخاموش كنید.
وطنی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
پس چرا دست رو دست گذاشتین ؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
دولت باید چنان تنبیهی برای این گروهك كثیف ومرتد در نظر بگیرد تا درس عبرتی برای همه باشد تا كسی جرات فكر كردن به چنیین اعمالی را نداشته باشد
شهابض
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
واقعاً با خوندن این مطلب شرمنده شدم.نمیدوونم خانواده اش حال در چه حالی هستن.تو رو به خدا وارد عمل شده و بقیه سربازهامون رو آزاد كنید.حتی داخل خاك پاكستان.پس پهپادهای بدون سرنشین كجا هستن.پس قدرت ایران كجاست
استوان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
بهشت را به بها دهند نه به بهانه.چطور می شود آمریكایی ها به خاطر یه سگ ملتی را محاكمه می كنند ولی ما راحت تو خونه هایمان نشسته ایم؟! آیا باید به شهادت سربازان ایران افتخار كنیم؟ مثل اینكه هنوز نفهمیدیم كه این اشخاص سربازان ایرانند؟!!!!
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
جای بسیار تأسف است كه گروهكی كه جزء رقم بحساب نمی آید و جسارت میكند این چنین با احساسات ملت عزیزمان بازی میكند، بنده بعنوان یك رزمنده حاضر در نبردهای جنگ تحمیلی این جسارت آنها برای من بهیچ عنوان قابل تحمل نیست الان كه دارم این موضوع را تایپ میكنم خدا گواه وشاهد است چنان به غیرت من برخورده است كه همین الان میخواهم بروم انجایی كه این اراذل و اوباش وكفار هستند آنها را تار ومار و برای همیشه از صحنۀ روزگار محو كنم.
حسن یوسفی اوروند
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
باسلام شهادت سربازدلاورمردكشورمان رابه خانواده محترمشان تسلیت عرض میكنم حتما بایدوارد عمل شویم چون همچین اتفاقاتی كه بیفتد ومابخواهیم كوتاه بیاییم مطمعن
باشیم دوباره سواستفاده خواهند كرد وماراسست وبی جان میبینند روزبه روزهم



دست جنایتكاران بلند وبلندتر خواهد شد
آرش
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
حمید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
لعنت براینا.من بعنوان یك ایرانی داوطلب برای سركوب اینان هستم تا اخرین نفسن
میثم
Germany
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
باید سربازان گمنام امام زمان این گروهك را از صفحه روزگار حذف نماید ان شاء الله
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
حالا مسئولین دست روی دست بگذارند تا بقیه بچه ها را هم شهید كنند. تا كی می خواهید صبر كنید حتماً می خواهید تعطیلات نوروز تمام شود تا فكر غذاهای چرب و چیلی از سرتان بیافتد بعد حالا اگر سر حال بودند شاید تكانی به خود بدهد.در ضمن جام جم مدیون خون شهدا هستی اگر این پیام را نمایش ندهی
دعاگو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
سربازان گمنام امام زمان (عج) الان بیشتر از پیش به یاری شما عزیزان و بزرگمردان نیاز داریم تا پوزه این توله سگها به خاك مالیده شده و به جهنم واصل شوند . دستان حق همیشه پشت و پناهتان باشند انشاالله . یا علی مدد
ایرانمهر
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
خدا لعنتشون كنه توی این سال جدید هموطن منو كشتند.
محمودی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
قطعا پاكستان توان مقابله و تمایل برای مقابله را ندارد ولی این حق قانونی ایران است چون كشور همسایه پناهگاه اشرار شده و همكاری لازم یا مقابله با اشرار در آن صورت نمی گیرد و قطعا در سالهای بعد هم مجددا توسط اشرار حملاتی به خاك ایران صورت خواهد گرفت بنابراین ایران به كمك پهبادها و توان موشكهای نقطه زن خود باید تمام مراكز تجمع و پایگاههای اشرار را شناسایی و منهدم كند و حتی گروههایی را برای دستگیری سران این گروهها به خاك پاكستان اعزام كند.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
با توجه به روند گذشته من شخصا بعید می دونم دولتمردای بتونن كاری برای این جوانهای بیچاره بكنن و خیلی متاسفم
ایوب
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
مرگ بر جیش العدل و حامیانشان
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
خوب همینطور دست روی دست بگذارید تا خدای ناكرده بقیه را هم شهید كنند . آخر شما كی می خواهید قدرت نظامی خود را به اشرار نشان دهید ؟ آنها با چه جراتی یك سرباز وطن را شهید می كنند .؟ خوب همین ضعفها را نشان می دهید كه اشرار وتروریستها جرات این كارها را به خود می دهند . این همه سلاح وتجهیزات به درد كی می خورد ؟!!
حسن
United Kingdom
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
آقای وزیر، اگر برای سربازها هزینه كرده بودید (همانطور كه ادعا میكنید كه برای امنیت در سیستان و بلوچستان هزینه كرده اید) ، پنج تا سرباز بی تجربه را در یك چادر و بی تجهیزات و اتاقك و ... به حال خود رها نمیكردید اینها هم اگر مثل بقیه كشورها سرباز حرفه ای بودند و در اطاقك بتونی و با تجهیزات حساس به گرما و ... كه اینها دیگر اصلا گرفته نمیشدند
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۱
۰
كسی نظر نداد!!!!
جام جم دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
جام جم عزیز چرا نظر مردمو نمی گذارید؟!!!!
امیر از تبریز
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
خداوند به خانواده دانایی فر صبر بده ، نباید بگذاریم خون این عزیز از دست رفته پایمال شود . وقتی بیشترین بحران و درگیری در مناطقی از سیستان و بلوچستان یا بخشی از استان آذربایجانغربی می باشد باید امكانات و تجهیزات مناسب نظامی در این مناطق مستقر كنیم نه اینكه فرزندانمان را با كمترین امكاناتی كه در اختیارشان قرار می دهیم، قربانی گروهك های تروریستی كنیم
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
اینا فقط حرفه حرف

ما عمل میخوایم

تا كی باید برای جان مردم ارزش قائل نشید مسئولین محترم
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
مرگ بر سعودی.مرگ بر نواز شریف حیله گر مكار.مرگ بر وطن فروش.
رضا ط
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
باید ریشه تروریستها را در پاكستان وافغانستان خشكاند چون دولتهای انها قدرتی در این مناطق ندارند
bahari
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
لعنت براین گروهك تروریستی
استوان
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
منظورم نظر خودم هم بود برادر.
hasa
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
با توجه به روند گذشته من شخصا بعید می دونم دولتمردا بتونن كاری برای این جوانهای بیچاره بكنن و خیلی متاسفم

fox
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
رحم نكنید به این كفار ........... رحم نكنید ....... اون بچه ها رو نجات بدین ........ الان خیلی ترسیدن ....خدایا كمك شون كن .....
بیات
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
قابل توجه سپاه و ارتش محترم جمهوری اسلامی.از نظر من تا یك هفته بایستی عزای عمومی اعلام شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
متاسفانه ازدست دولت تدبیروامیدووزرا كاری ساخته نیست .عزای عمومی اعلام بشه مردم نمی تونن عیدبگیرن.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
این ها فقط چند تا بچه هستند كه گیر این حیوان صفت ها افتادن بچه های پاك و با خدا كه فقط برای دوسال خدمت سربازی اینهمه سختی كشیدن بعد از مرگشون چه فایده داره عكس العمل شما!؟ داغ فرزند با قصاص هم آروم نمیشه.
استكی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
نوشدارو بعد مرگ سهراب.
استوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
واقعاً ..............؟ خجالت باید كشید.جوان مردم را بكشند و ما نظاره گر باشیم.اونم سرباز كشور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عباسعلی
Armenia
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
باید مرز زمینی با پاكستان بسته شود تا فشاری روی مرزنشینان آنان ایجاد شود و بدانند كه برای شان تاوان سختی در همكاری با عناصر تروریستی دارد . مگر می شود مرزنشینان آنان بی خبر باشند. همچنین مسئولین پاكستانی از اثرات واكنش اقتصادی و سیاسی ایران و پرداخت غرامت سنگین باید درس و عبرتی برایشان شود.ما منتظر اقدام عاقلانه و موثر مسئولین خود خواهیم بود
استوان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
اله اكبر.مانام خود را ایرانی گذاشتیم؟ واقعاً جای تأسفه.خوب شدامام و شهدا رفتند و این روزها را ندیدند.
نگران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
ریس جمهوروكابینه درتعطیلات هستن .آقازاده هاهم درمسافرت خارج . خوش بگذره .برادرشهیدم شرمنده كه جزگریه كاری ازدستم برنمیاد. فرزندان عزیزدراسارت دلم برای شماكه همسن پسرم هستین مثل سیروسركه می جوشه .الهی مادرتون بمیره كه الان سه ماهه روزگارشون سیاهه.
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده.
مسیح
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
سربازان گمنام امام زمان انشاالله مانند ریگی كه او را به دار مجازات آویختند گروهك جیش العدل را هم به دار مجازات می آویزند انشالله.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
چرا سپاه كاری نمی كنه
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
رستم وسهراب كو اسفندیاران را چه شد
SaLeh
Japan
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
بیچاره بچه 10 روزه كه اولین عیدی زندگیش خبر مرگ باباش بود !
مسولین مچكریم !!!
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
مر گ بر وهابی كثیف كجایید سربازان گمنام این سربازان هم مثل ما مادر خواهر و برادر پدر چشم براه دارن یا علی جان كمكشون كن
انبانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
باعث خجالته.آیا راهی نیست؟ كجایند مردان بی ادعا؟
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
وطنم ای شكوه پابرجا در پی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دورانها؟ كجایی عباس دوران.
بدشانس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
بیچاره جمشیددانایی فریه بچه ی10روزه داره بدون اینكه اون روببینه شهیدشد::::(حتی اسمشم ندونست:'(من كه دلم كباب شدواس خانواده اشx(
بدبخت
United States
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
تف به روحشون.....تك تكشون رو به دار بكشین.نابودشون كنین......انتظار من از حكومت خیلی بالا بود گفتم امكان نداره بذارن خشی به این گروگان ها وارد بشه چه رسد به .....
جواد
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
۰
۰
من ازمسولین میخاهم كه وجود این گروهك كثیف وخونخوار وعرب های تكفیری مثل عربستان را را از مرزهای شرقی پاكسازی كنند وگروهك وامثال انها را از روی زمین منقرض كنند وانتقام این شهیدان را از اینها بگیرند
ناصر
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
خدا به فریادشان رسد,به حق فاطمه زهرا
تاكستان
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
چه ربطی به پاكستان داره ... اسم گروه جیش العدل ایرانه .... اونوقت پاكستان مسئوله ؟!!! این آخر فرافكنیه ...!!!
آماده
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
آمادگیتون منو كشته !!! بابا بچه مردمو كشتن ... تازه اعلام آمادگی می كنین بعد از دو ماه ... !!!
بینفس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
خسته نباشید !!! بعد از این همه اهمال !!!!!
قلندر
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
حالا چه عجله ای دارین ؟ شب دراز ست و قلندر بیدار ... یه هفت هشت ماه دیگه وایسین ببینیم چی می شه !!
آیینه
United Kingdom
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
جام جم چرا نظرات امروزو منعكس نمی كنی ؟
خودشكن
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
از قدیم گفتن مالتو خوب بچسب همسایه تو دزد نكن .... اگه كار نسنجیده ای بوده از ما بوده ... از بی دفاع گذاشتن پنج تا جوون توی مرز به این خطرناكی تا بی تفاوتی مسئولین ذیربط !!!
مهدی زایرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۶
۰
۰
به نظرمن مقامات كشورمان برای سركوب این گروه تروریرستی بایدسریع اقدام كنندزیرامقامات پاكستانی هیچگونه همكاری نسبت به نابودكردن انهانمیكنند اگرهمكاری میكردندماشاهداینگونه عملیات تروریستی نبودیم
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
دولت چه پاسخی برای خانواده جمشید خواهد داشت؟
بابك
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
نباید اینقدر حقیر بشیم كه یه كروهك پاكستانی اینجوری بخاد بهمون ضربه بزنه، پس این سربازای گمناممون كجان
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
شماها فقط حرف می زنید عمل كنید
morteza
United States
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۷
۰
۰
دولت كشورمون باید واردعمل شه وگر نه اون بیچاره هاهم شهید میشن
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
مرگ بر عربستان سعودی كافر وهابی مرگ بر آمریكا مرگ بر اسراییل كثیف مرگ بر منافقین مرگ بر خاینین به كشور ما آماده‌ایم این گروهك كثیف را ازریشه بكنیم .....
عقیل
Kazakhstan
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
از مسئولین خواهش میكنم كه به این موضوع رسیدگی نمایند و گروهك جیش العدل را نیست ونابود كنند
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
۰
۰
آقای رئیس جمهور واقعا این حق مردم ایران هستش
باید مسببین جواب دندان شكن بگیرند
سامیار
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳
۰
۰
ما با دو تا كشور خطرناك و بی وجدان همسایه هستیم. افغانستان و پاكستان. این
كشورها به ما ضرر وزیان می زنن این گروهك را جمع كنی صد نفر نیستن، ما هم سرباز بودیم .این ها رحم نمیكنن. سپاه كه گروهك
پژاك را نابود كرد باید این گروهك هم از بین ببرد تا درسی باشد به دشمن ها اسرائیل عربستان تا بدانن كه با كی طرف هستن
ما مرزبان نداریم باید مرزها را به سپاه پاسداران بدیم تا هیچ دزدی وارده خاكمون نشه
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
۰
۰
چرا با پاكستان به توافق نرسید ید منظور از اینهمه تامل چیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
۰
۰
سلام
تادیرنشده به سربازهای جوانمان كمك كنیدمنتظراونهانباشیدكه كاری انجام دهنداگرمیخواستند .فوری دست به كارشده بودندازخدامیخوام حفظشون كند
محسن
Germany
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۳
۰
۰
سلام دعا میكنم خدا به خانواده هاشون صبر بده،دوست دارم فیلم جنایت های تكفری ها و داعش رو ببینید كه با مسلمونا چكار میكنن ...
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
۰
۰
خداكنه سربازان گمنام امام زمان (عج) همونطوری كه ریگی شیطان صفت رو دستگیر و اعدام كردند بزودی این پست فطرت های انسان نما رو هم به هلاكت برسونند. انشاء الله

نیازمندی ها