ZORRO وارد می‌شود

کمتر کسی است که یک قسمت از سریال کالیفرنیایی «زورو»ی معروف را در تلویزیون خودمان دیده باشد و به تماشای آن علاقه‌مند نشده باشد.
کد خبر: ۶۵۶۸۴۲
ZORRO وارد می‌شود

حالا چی شد که آخر سالی به یاد زورو افتادیم؟ نکند تلویزیون قصد دارد مجددا اقدام به پخش آن کند؟ که البته اگر هم این کار را بکند، ما باز هم به تماشای آن می‌نشینیم و از پا نمی‌نشینیم.

ماجرا از این قرار است که ظاهرا قرار است نسخه‌ای تازه از زورو؛ این مرد مشکی‌پوش اسب سوار نقاب‌زن، ساخته شود که از قرار معلوم، قرار است که در نسخه جدید، شمشیربازی‌های زورو با هنرهای رزمی آسیایی و روشنفکرگرایی اروپایی پیوند‌ بخورد. چه شود!...

بسته پیشنهادی: چون الان پرسشی که اهل فن در این رابطه مطرح می‌کنند، این است که آیا نسخه جدید و احیا شده این مجموعه می‌تواند در بین انبوه فیلم‌های ابرقهرمانانه کمیک‌استریپ، موفقیتی به دست آورد؟.... لهذا بر ماست که چون از علاقه‌مندان شخصیت سینیور زورو(و حتی آن گروهبان گارسیای دست و پاچلفتی) هستیم؛ با ارائه رهنمودهایی ارزشمند، به سازندگان سری جدید آن کمک کنیم:

1 ـ آنلاین شدن زورو: داستان زورو باید کمی با موضوعات و مسائل روز پیوند بخورد. مثلا زورو یارانه را از اقشار پولدار و مایه‌دار بگیرد و به دست محرومان جامعه برساند. با کپسول اکسیژن به‌کمک کسانی برود که از آلودگی هوا رنج می‌برند. گاهی از طریق اینترنت با گروهبان گارسیا چت کند و او را سرکار بگذارد. و از این دست ابتکارات جدید و کاملا به‌روز!

2 ـ تعویض شمشیر: الان دیگر دوره شمشیر و گرز و خنجر و این سلاح‌های سرد پیش پا افتاده نیست. زورو باید بتواند که از سلاح لیزری و هسته‌ای و امثالهم استفاده کند که الان هالیوودی‌ها دارند استفاده می‌کنند. شمشیرش را دیگر باید غلاف کند. مال عصر دقیانوس بود. الان با یک کلت ناقابل، دخل زورو را می‌آورند. قبل از آن که بتواند روی لباس کسی حرف اول نامش را نقش کند. تا بخواهد بنویسد «Z»؛ درجا زدندش!

3 ـ تغییر خودرو: باید به زورو گفته شود که دست از اسبش بردارد. الان دیگر دوره خر و الاغ و استر و اسب و این‌جور خودروهای حیوانی بدون آلودگی نیست. برای گریز از دست بدخواهان باید سوار خودروهای ماشینی آخرین سیستم شود که تا یک گاز بدهد، برسد به پناهگاهش و قایم شود. گرچه با موبایلش قابل ردیابی است و باید حواسش به این چیزها باشد. یک دوره فیلم‌های «کبرا 11»را اگر بنشیند ببیند، افق فکری‌اش رشد پیدا‌می‌کند و متوجه می‌شود که چی به چی هست.

رضا رفیع

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها