برپایی تورهای نیمروزه و یکروزه تهرانگردی

معاون شهردار تهران از برپایی تورهای نیمروزه و یکروزه تهرانگردی در ایام نوروز خبر داد و گفت: کارتی به نام تهران‌کارت نیز پیش‌بینی شده است که شهروندان می‌توانند با استفاده از آن از مترو و «بی.آر.تی» رایگان استفاده کنند.
کد خبر: ۶۵۶۷۹۴

مجتبی عبداللهی در نشست خبری با بیان این‌که در چهارشنبه آخر سال گذشته با توجه به اطلاع‌رسانی که انجام شد، حوادث، اتفاق‌ها و پیام‌های آتش‌نشانی کاهش چشمگیری یافت، افزود: به‌طوری که آمار افراد حادثه‌دیده بسیار کم بود.

به گزارش مهر، معاون خدمات شهری شهرداری تهران اظهار کرد: امسال هم اطلاع‌رسانی‌هایی در این زمینه انجام شده است. همچنین آتش‌نشانی مناطق نواحی و کل شهرداری‌ها در آماده‌باش برای چهارشنبه‌سوری هستند. امیدواریم که پایان سال 92 نیز همانند سال 91 باشد و برای هیچ خانواده‌ای اتفاقی نیفتد. شب چهارشنبه‌سوری سنتی است که از دیرباز ادامه دارد و ما سعی می‌کنیم هر کاری از دستمان برمی‌آید، انجام دهیم تا اگر اتفاقی افتاد زود دست به کار شویم.وی ادامه داد: بحث استقبال از بهار را از ابتدای اسفند شروع کردیم و تا آخر فروردین ادامه می‌دهیم. کارهایی را که به‌صورت سیستمی کنترل و نظارت می‌شود به کل مناطق 22 گانه ابلاغ کرده‌ایم.عبداللهی تصریح کرد: در حوزه سازمان پارک‌ها دو سال است که درختکاری به‌صورت ویژه انجام می‌شود. کاشت گل لاله را نیز در دستور کار داریم که شادابی را در سطح شهر به‌وجود می‌آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها