با حضور در برنامه تلویزیونی سفر بخیر

کروش از فوت برادرش در سانحه رانندگی گفت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از مسافران نوروزی کشورمان خواست که با احتیاط بیشتری در سفرهایشان رانندگی کنند.
کد خبر: ۶۵۶۱۲۷
کروش از فوت برادرش در سانحه رانندگی گفت

به گزارش پایگاه اراده ملی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در برنامه سفر بخیر حاضر شد و به مسافران نوروزی توصیه کرد: آرام رانندگی کنید تا سریع‌تر به مقصد برسید. کارلوس کروش که در برنامه سفربخیر حاضر شده بود ضمن تبریک سال نو به ایرانیان، گفت: بهترین خاطره من در سال گذشته، صعود جام جهانی 2014 بود. متاسفانه در آن روز ما ایران نبودیم اما هیچ‌گاه نمی ‌توانم فضایی را که هواداران برای خوش آمدگویی به تیم، فراهم کرده بودند فراموش کنم. صحنه هایی از خوشحالی مردم را به خاطر دارم که هیچ‌گاه نمی‌توانم آنها را فراموش کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: البته روزی که توانستیم کره جنوبی را در ایران شکست دهیم، هم یک روز خاطر انگیز است، زیرا در شرایط سختی توانستیم کره را شکست دهیم. پس از شکست کره با آن روحیه تیمی که در آن روز من از تیم دیدم، مطمئن شدم که به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

کروش در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که در پرتغال خودروی شخصی شما چیست، اظهار کرد: در پرتغال یک مرسدس بنز دارم که زیاد هم گرانقیمت نیست اما زمانی که سرمربی تیم ملی پرتغال بودم، فدراسیون فوتبال خودرویی در اختیارم قرارداده بود که از آن استفاده می‌کردم.

وی درمورد تجربه تلخ رانندگی که داشته است نیز افزود: برادر من زمانی که 14ساله بود به خاطر سانحه رانندگی جان خود را از دست داد. متاسفانه رانندگان جوان این تصور را دارند که رانندگی یک مسابقه است و وقتی رانندگی می‌کنند به نوعی جوگیر می شوند و با سرعت بالا رانندگی می‌کنند و نمی‌دانند که اینگونه رفتارها برای خودشان ایجاد مشکل خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد: برای من در زندگی صبر مهمترین مساله است و فکر می‌کنم صبر داشتن و مدارا کردن پایه احترام گذاشتن به یکدیگر است. به اعتقاد من نداشتن صبر و حوصله بزرگ‌ترین مشکل قرن 21 است. صبر و تحمل کردن راهی است که نظم را به ما یاد می‌دهد. جوامع برای رقابت ساخته شده اند. برای همین همه به دنبال رقابت با یکدیگر هستند و به نوعی می توان گفت در رانندگی افراد این رقابت دیده می‌شود.

کروش در پایان خطاب به مسافران نوروزی گفت: آرام رانندگی کنید تا سریع‌تر به مقصد برسید. برای همه ایرانیان سالی خوب آرزو می‌کنم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنین توضیحاتی درباره نحوه گواهینامه گرفتن در کشورش و محدودیت‌های رانندگی برای رانندگان تازه‌کار ارائه داد که جالب بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها