علیرضا افتخاری: به جای اصفهان، سر از اراک در آوردم!

نشست خبری کنسرت «علیرضا افتخاری»با حضور این خواننده، «صدرالدین حسین خانی» (تهیه کننده کنسرت) و «حسین پرنیا» (آهنگساز آلبوم جدید افتخاری) صبح امروز برگزار شد.
کد خبر: ۶۵۳۳۷۲
علیرضا افتخاری: به جای اصفهان، سر از اراک در آوردم!

در این نشست ابتدا «علیرضا افتخاری» درباره برنامه و تفکراتش برای این اجرا سخن گفت و در ادامه نیز «صدر الدین حسین خانی» از اهمیت بالای نخستین اجرای برنامه رسمی علیرضا افتخاری در سالن همایش های برج میلاد سخن به میان آورد که همین باعث شد که خبرنگاران حاضر از دلایل دوری این هنرمند در همه این سالها از صحنه اجرای زنده بپرسند که علیرضا افتخاری در پاسخ به این سوال، دلایل شخصی و تفکرات هنری اش را دلیل اصلی این دوری از صحنه اجرا دانست.

وی همچنین در بخش‌هایی از صحبت‌هایش نیز درباره آلبوم جدید خود سخن گفت که قرار بوده تا اواخر اسفند منتشر شود ولی بنا به دلایلی انتشار آن به فروردین امسال موکول شده است.

افتخاری درباره این اثر که آهنگسازی آنرا «حسین پرنیا» بر عهده داشته، گفت :«درحال عزیمت به اصفهان بودم و در مسیر قطعه «پائیز» که برگرفته از شعر زیبای مهدی اخوان ثالث بود را گوش می کردم و به قدری غرق در این قطعه شدم که به جای اصفهان، سر از اراک در آوردم!»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها